Bu araştırmanın amacı, Türkiye’de
Mesleki Açık Öğretim Lisesini kuruluş, yapı ve işleyiş yönünden ele almak,
okulun tarihsel gelişim açısından genel bir değerlendirmesini yapmaktır. Bu
amaç çerçevesinde kitap, makale ve tezler yanında okulun yönetmeliği incelenmiştir.
Amaca uygun bulunan makale, tez ve kitaplarla beraber okulun yönetmeliği
betimsel analiz yöntemiyle analiz edilmiştir. Araştırma sonunda Mesleki Açık
Öğretim Lisesinin tarihsel gelişimi ve okulun işleyişi hakkında bilgilere yer
verilmiştir.
The aim of this research is to examine
the Vocational Open Teaching High School in Turkey in terms of establishment,
structure and operation and to make a general evaluation of the school in terms
of historical development. Within the scope of this aim, besides books,
articles and theses, the regulation of school is also examined. In addidition articles, books, and theses
that are appropriate in purpose school regulation was analyzed with method of description
analyz. At the end of the research, some information is given about the
administration, historical development and processes of Vocational Open Teaching High School.
Vocational Education Open Teaching Vocational Open Teaching Distance Education
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Nisan 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 6 Sayı: 14 |