Kazakistan aşamalı olarak üç dilli bir sisteme girme kararını hayata geçirme kararı almış ve bu bağlamda yeni eğitim reformları yapmaktadır. Araştırmalar, çok dilliliğin politika, ekonomi, eğitim ve kültür alanında değişikliklere bağlı olarak küresel çapta doğal bir süreç olduğunu göstermektedir. Çalışma konusu kavramsal çerçeve olarak Kazakistan daki yabancı dil öğretiminde karşılaşılan zorluklar ve çözüm yollarını içerir. Çalışmanın nedeni, yabancı dil öğretimi ve öğrenimindeki mevcut zorlukları göstermek ve üç dilli sisteme geçmeye katkı sunmaktır.Yabancı dil öğretimi, çevre ortam açısından desteklenen ikinci dil kullanımı gibi değildir. Bu çalışma bir derleme araştırması olarak veriler ve analizler yapılmıştır. Toplanan veriler mevcut yabancı dil öğretimine öğreniminin devlet okulları üzerindeki etkisine ilişkindir. Bu durumlar ışığında üç dilli sistemin Kazakistan da başarılı olması açısından konu önemle irdelenmesi gerekmektedir. Bu çalışma bu alanda daha fazla çalışma yapılmasının önemini ortaya çıkartmaktadır. Genel olarak, tümden ve tüme varım olarak iki dil sunum biçimi uygulanmıştır.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | ARAŞTIRMA MAKALESİ |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Sayı: 12 [BAHAR 2020] |
ULAKBİM-DERGİPARK Bünyesinde Faaliyet Gösteren HİKMET-Akademik Edebiyat Dergisi (Journal Of Academic Literature)
Türk Dili ve Edebiyatı Alanında Yayımlanan Uluslararası Hakemli Bir Dergidir.