Ararma, Kuzey K br s Türk Cumhuriyeti devlet okullarn performans yönetimi açndan de erlendirilmesini temel almaktad r. Bu araalg larde erlendirilmesini hedef almas yla özgün bir niteli e sahiptir. Araveriler elde edilmi , veriler SPSS program na bagöre anlaml farklmüdür ve 237 ö retmen olu turmaktad r. Arave müdürlerin performans yönetimine ili kin fark ndalperformans hedeflerinin planlanmas , raporlama i lemine ili kin görü ler, performans de erlendirme, ödül ve ceza, bireyselperformans ve örgüt kültürü ili kisi aras nda anlaml fark oldu u ortaya ç km
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 40 Sayı: 40 |