BibTex RIS Kaynak Göster

La Cognition Et Les Stratégies Cognitives Dans L’apprentissage Des Langues Etrangères

Yıl 2011, Cilt: 40 Sayı: 40, 44 - 56, 01.06.2011

Öz

Yabanc dil ö renmek oldukça uzun ve karma k bir süreçtir. Dil ö renen ki i bu süreci kolaylarmak, zland rmak ve ba ar yla sonuçlanmas sa lamak için baz yabanc dil ö renme stratejileri kullanmalr. Bu çal mada,yabanc dil ö renme stratejilerinin bir çe idi olan bili sel stratejilerin kullangösterip göstermedi ini ve bu stratejilerin baz larFrans z Dili E itimi lisans program nda okuyan 4 ayr ssonuçlar 1, 2, 3, 4. sdeyi le, ö rencilerin bilgi düzeylerinin bili sel strateji kullanbili sel stratejilerin ö rencilerin ço unlu u taraf ndan di erlerinden daha çok kullan ldarac vazgeçilmez bir parças olan stratejileri do ru ve etkin biçimde kullanmay ö renmelerini sa lamak oldu unu hat rlatmak vevurgulamak istedik

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İrem Onursal Ayırır Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 40 Sayı: 40

Kaynak Göster

APA Ayırır, İ. O. (2011). La Cognition Et Les Stratégies Cognitives Dans L’apprentissage Des Langues Etrangères. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 44-56.