Bu ararman n amac , üniversiteye giri s nav na haz rlanma sürecinin 9. sf ö rencilerinin fonksiyonlarkonusuyla ilgili sorulardaki çözüm yollar ve hatalar üzerine olumsuz yans masüç farkl lisenin 9. skâ bir soruya verilen cevaplar n analizinin sonuçlar na yer verilecektir. Arasürecinin ö rencilerin matematik ö renmeleri üzerinde olumsuz etkileri vard r. Bu ba lamda, s nava haz rlanma kaygyüksek oldu u liselerde, ö renci çözüm yollar ve hatalar matematiksel olarak oldukça sda algoritman n unutulmas na dayanmaktad r
Matematik E itimi fonksiyon kavram üniversite giri s nav dershane
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 40 Sayı: 40 |