BibTex RIS Kaynak Göster

Maggie Mcvay Lynch Öğrenme Stili Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanma Çalışması

Yıl 2011, Cilt: 40 Sayı: 40, 117 - 126, 01.06.2011

Öz

Bu ararmada Maggie McVay Lynch Ö renme Stili Envanterinin dilsel e de erlik, geçerlik ve güvenirlikçal malar yap larak Türkiye ko ullar na adaptasyonu amaçlanmçe itli bölümlerinde lisans e itimlerine devam eden 668 ö renci (321 k z, 347 erkek) ile yürütülmü tür. Envanter 60 maddeli3’lü Likert tipindedir. Envanterin geçerlik çal malar kapsam nda kapsam ve yap geçerli i çal malar yap lmstili envanterinin kapsam geçerli i için uzman görü ü al nm , yap geçerli i ise faktör analizi ile saptanmgüvenirlik çal malar kapsam nda Cronbach Alpha katsayyöntemi kullan lmbelirlenmi tir. Envanterin madde toplam korelasyonlarsonucunda, Maggie McVay Lynch Ö renme Stili Envanterinin geçerli ve güvenilir bir ölçme arac oldu una kararverilmi tir. Ayr ca ara

Yıl 2011, Cilt: 40 Sayı: 40, 117 - 126, 01.06.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gökhan Dağhan Bu kişi benim

Buket Akkoyunlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 40 Sayı: 40

Kaynak Göster

APA Dağhan, G., & Akkoyunlu, B. (2011). Maggie Mcvay Lynch Öğrenme Stili Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanma Çalışması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 117-126.