Bu bildiri Polonya’da etkili bir İngilizce öğretmeninin proŞlini tanımlamayı amaçlayan bir çalışmayı sunmakta ve tartışmaktadır. Esas itibariyle nitel olan bu çalışma, Polonya’da mesleki alan açısından uzmanlıklarmda ileri seviyede kabul edilen İngilizce öğretmenleri arasında yapılmıştır. Bu öğretmenlerin öğretilen dil, müfredat geliştirme, öğrenme, öğretme ve dil uzmanlıklan açısından çeşitli konularda bilgi birikimleri ve inançları araştınlacaktır
etkili öğretim ingilizce öğretimi öğretmenlerin farkh alanlarda bilgi birikimleri öğretmen inançları
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 36 Sayı: 36 |