Bu çalışmada İnternet teknolojisinin bir parçası olan haber gruplarının İngiliz ve Amerikan edebiyatlarının öğretiminde kullanılması bir içerik incelemesi şeklinde irdelenmiştir. Çalışmanın amacı öğrencilerin edebiyat öğreniminde bir internet grubunu nasıl kullandıklarını ortaya çıkarmak ve bu uygulamanın edebiyat öğrenimine etkisini tartışmaktır. Çalışmada içerik analizi yöntemi açık kodlama stratejileriyle ve haber grubundaki tüm öğrenci girdilerinin incelenmesi yoluyla yapılmıştır. Çalışmanın bulguları haber grubundaki iletişimin yüzeysel düzeyde ve tek yönlü kaldığı ve birlikte anlam üretilebilecek karşılıklı iletişimin pek uygulanmadığını göstermektedir. Çalışmanın sonuçları öğrencilerin karma öğrenme ortamlarına katılmaya istekli olduğunu göstermektedir çünkü öğrencilerin haber grubuna katılımı tamamen isteğe bağlı ve notla değerlendirilmeyecek şekilde tasarlanmıştır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 34 Sayı: 34 |