BibTex RIS Kaynak Göster

OKUL ÖNCESİ EĞİTİME KATILIM PROGRAMININ ANNELERİN BİLGİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ

Yıl 2005, Cilt: 29 Sayı: 29, 18 - 26, 01.06.2005

Kaynakça

  • Aksoy. A. _ve Turla. A. (1999). Okul-aile işbirliği: Gazi Üniversitesi anaokulu/anasınifi öğretmeni el kitabı, rehber kitaplar dizisi. lstanbul: YA—PA Yayıncılık.
  • Aral. N.. Kandır, A. ve Can Yaşar. M. (2000). Okulöncesi eğitim ve anasınıfı programları. İstanbul: YA-PA Yayıncılık.
  • Ashlock, RB. (1990). Parents Can Help Children Learn Mathematics. Arithmetic Teacher. 38(3). 42—46.
  • Barta. J. vc Winn. T. (1997). Involving Parents in Creating Anti—Bias Calssrooms. Children Today. 24(1 ). 28—30.
  • Bilir. Ş (1993). Okul öncesi eğitimin önemi ve yararları: Okul öncesi eğitimi. Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü Yayınları.
  • Bundy. B. F. (1991). Fostering communication between parents and preschools. Young Children. 46(2). 12—17.
  • Ersoy, Ö. ve Şahin. F. T. (1999). 0-6 Yaş döneminde anne baba eğitiminin önemi. Mesleki Eğitim Dergisi. 1(1). 58-62.
  • Gelfer. 1.1. (1994). Implementing student portfolios in an early childhood program. Early Child Development and Care. (97). 145-154.
  • Gcnç. Ş. (2001). İlköğretimde etkili öğretme ve öğretime öğretmen el kitabı. Ankara: T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı Yayınları.
  • Honig, A. S. (1990). Parent involvement in early childhood education. Washington. DC: National Association for the Education of Young Children.
  • İşmen. E. ve Yıldız. A. (1996). Okul öncesi dönemde okul aile işbirliği ve ebeveynin eğitime katılımı. Yaşadıkça Eğitim, 44. 30—32.
  • Kandır. A. (1999). Okul öncesi eğitim kurumlarında etkinliklerin planlanması: Gazi Üniversitesi anaokulu/anasınıfı öğretmeni el kitabı, rehber kitaplar dizisi. lstanbul: YA—PA Yayıncılık.
  • Kieff. ]. ve Wellhousen K. (2000). Planning family involvement in early childhood programsChild/ıood Education. 55(3). 18—22.
  • Nalan ARABACI. Ayşe B. AKSOY/ H. U. Eğitiııı Fakiiltesi Dergisi (H. U. Journal ofEdni‘nn'rm), 29(2005), 18—26
  • Laloumi—Vidali. E. (1997). professional views on parents’ 1nvolvemenl at the partnership level iıı preschool education. liner/rational Journal ofEarly Child/mod. 29(1 ). 19—25.
  • Nilsen. B. (1997). Week l))" week plans/br Observing and recording young children. USA: Thomson Publishing.
  • Oktay. A. (1999). Yaşamın sihirli _vılları. Ankara: Arkadaş Yayınları.
  • Temel. Z. F. ve Ömeroğlu E. (1993). Türkiye'de okul Öncesi eğitimin yaygı/ılaştırilınasiııda aile eğitimine dayalı model/er. Makale Okul Öncesi Eğitimi 1. Sempozyumu'nda bildiri olarak sunulmuştur, Ankara: T.C. M.EB. Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü.
  • Tizard. M. B. (1993). Involving parent in nurse/37 and infant schools: A source book for teacher. USA: The High Scope Press.
  • Wollendale. S. (1992). Empowering parents and teaehers:workingfor children. London: Cassell.
  • Yeşilyaprak. B. (2000). Eğitimde rehberlik lıizıııetleri. Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • Yıldıran. G. (1983). Okul öncesi eğitimde oknl ana—baba ve çevre arasında işbirliğinin sağlanması: Okul Öncesi Eğitimi ve Sorunları. Ankara: TED Yayınları.
Yıl 2005, Cilt: 29 Sayı: 29, 18 - 26, 01.06.2005

Kaynakça

  • Aksoy. A. _ve Turla. A. (1999). Okul-aile işbirliği: Gazi Üniversitesi anaokulu/anasınifi öğretmeni el kitabı, rehber kitaplar dizisi. lstanbul: YA—PA Yayıncılık.
  • Aral. N.. Kandır, A. ve Can Yaşar. M. (2000). Okulöncesi eğitim ve anasınıfı programları. İstanbul: YA-PA Yayıncılık.
  • Ashlock, RB. (1990). Parents Can Help Children Learn Mathematics. Arithmetic Teacher. 38(3). 42—46.
  • Barta. J. vc Winn. T. (1997). Involving Parents in Creating Anti—Bias Calssrooms. Children Today. 24(1 ). 28—30.
  • Bilir. Ş (1993). Okul öncesi eğitimin önemi ve yararları: Okul öncesi eğitimi. Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü Yayınları.
  • Bundy. B. F. (1991). Fostering communication between parents and preschools. Young Children. 46(2). 12—17.
  • Ersoy, Ö. ve Şahin. F. T. (1999). 0-6 Yaş döneminde anne baba eğitiminin önemi. Mesleki Eğitim Dergisi. 1(1). 58-62.
  • Gelfer. 1.1. (1994). Implementing student portfolios in an early childhood program. Early Child Development and Care. (97). 145-154.
  • Gcnç. Ş. (2001). İlköğretimde etkili öğretme ve öğretime öğretmen el kitabı. Ankara: T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı Yayınları.
  • Honig, A. S. (1990). Parent involvement in early childhood education. Washington. DC: National Association for the Education of Young Children.
  • İşmen. E. ve Yıldız. A. (1996). Okul öncesi dönemde okul aile işbirliği ve ebeveynin eğitime katılımı. Yaşadıkça Eğitim, 44. 30—32.
  • Kandır. A. (1999). Okul öncesi eğitim kurumlarında etkinliklerin planlanması: Gazi Üniversitesi anaokulu/anasınıfı öğretmeni el kitabı, rehber kitaplar dizisi. lstanbul: YA—PA Yayıncılık.
  • Kieff. ]. ve Wellhousen K. (2000). Planning family involvement in early childhood programsChild/ıood Education. 55(3). 18—22.
  • Nalan ARABACI. Ayşe B. AKSOY/ H. U. Eğitiııı Fakiiltesi Dergisi (H. U. Journal ofEdni‘nn'rm), 29(2005), 18—26
  • Laloumi—Vidali. E. (1997). professional views on parents’ 1nvolvemenl at the partnership level iıı preschool education. liner/rational Journal ofEarly Child/mod. 29(1 ). 19—25.
  • Nilsen. B. (1997). Week l))" week plans/br Observing and recording young children. USA: Thomson Publishing.
  • Oktay. A. (1999). Yaşamın sihirli _vılları. Ankara: Arkadaş Yayınları.
  • Temel. Z. F. ve Ömeroğlu E. (1993). Türkiye'de okul Öncesi eğitimin yaygı/ılaştırilınasiııda aile eğitimine dayalı model/er. Makale Okul Öncesi Eğitimi 1. Sempozyumu'nda bildiri olarak sunulmuştur, Ankara: T.C. M.EB. Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü.
  • Tizard. M. B. (1993). Involving parent in nurse/37 and infant schools: A source book for teacher. USA: The High Scope Press.
  • Wollendale. S. (1992). Empowering parents and teaehers:workingfor children. London: Cassell.
  • Yeşilyaprak. B. (2000). Eğitimde rehberlik lıizıııetleri. Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • Yıldıran. G. (1983). Okul öncesi eğitimde oknl ana—baba ve çevre arasında işbirliğinin sağlanması: Okul Öncesi Eğitimi ve Sorunları. Ankara: TED Yayınları.
Toplam 22 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nalan Arabacı Bu kişi benim

Ayşe B Aksoy Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 29 Sayı: 29

Kaynak Göster

APA Arabacı, N., & Aksoy, A. B. (2005). OKUL ÖNCESİ EĞİTİME KATILIM PROGRAMININ ANNELERİN BİLGİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(29), 18-26.