BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYO-EKONOMİK DURUMUN ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRE AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ

Yıl 2005, Cilt: 29 Sayı: 29, 194 - 202, 01.06.2005

Kaynakça

  • Aldrich, M. and Benjamin (1997). Environmental education. London: The IEA Education and Training Unit and the IEA Environment Unit.
  • Brisk, M. A. (2000). Çevre dostu 1001 proje: Öğrenciler için uygulamalı çevreci/ik eğitimi. İstanbul: Beyaz Yayınları.
  • Çevre Bakanlığı (I 998). Çevre notları. Ankara: Çevre Eğitimi ve Yayın Dairesi Başkanlığı.
  • Gayford, C. (1996). Environmental education in schools: An alternative framework. Canadian Journal of Environmental Education, I, 104- i 20.
  • Kuhlemeier, H., van den Bergh, H. and Lagerweij, N. (1999). Environmental knowledge, attitudes and behavior in Dutch secondary education. Journal of Environmental Education, 30(2),4-14.
  • Uzun N. ve Sağlam N. (2005a, Eylül). Çevre bilincinin değerlendirilmesinde sosyo-ekonomik durumun etkisi. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Poster Bildirisi, Pamukkale Üniversitesi.
  • Uzun N. ve Sağlam N. (2005b, Eylül). Orta öğretim kurumlarmda çevre eğitimi ve öğretmenlerin çevre eğitim programları hakkındaki görüşleri. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Sözlü Bildiri, Pamukkale Üniversitesi.
  • Yeung, S. P. M. (1998). Environmental Consciousness among students in senior secondary schools: the case of hong kong. Environmental Education Research, 4(3), 251-268.
Yıl 2005, Cilt: 29 Sayı: 29, 194 - 202, 01.06.2005

Kaynakça

  • Aldrich, M. and Benjamin (1997). Environmental education. London: The IEA Education and Training Unit and the IEA Environment Unit.
  • Brisk, M. A. (2000). Çevre dostu 1001 proje: Öğrenciler için uygulamalı çevreci/ik eğitimi. İstanbul: Beyaz Yayınları.
  • Çevre Bakanlığı (I 998). Çevre notları. Ankara: Çevre Eğitimi ve Yayın Dairesi Başkanlığı.
  • Gayford, C. (1996). Environmental education in schools: An alternative framework. Canadian Journal of Environmental Education, I, 104- i 20.
  • Kuhlemeier, H., van den Bergh, H. and Lagerweij, N. (1999). Environmental knowledge, attitudes and behavior in Dutch secondary education. Journal of Environmental Education, 30(2),4-14.
  • Uzun N. ve Sağlam N. (2005a, Eylül). Çevre bilincinin değerlendirilmesinde sosyo-ekonomik durumun etkisi. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Poster Bildirisi, Pamukkale Üniversitesi.
  • Uzun N. ve Sağlam N. (2005b, Eylül). Orta öğretim kurumlarmda çevre eğitimi ve öğretmenlerin çevre eğitim programları hakkındaki görüşleri. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Sözlü Bildiri, Pamukkale Üniversitesi.
  • Yeung, S. P. M. (1998). Environmental Consciousness among students in senior secondary schools: the case of hong kong. Environmental Education Research, 4(3), 251-268.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Naim Uzun Bu kişi benim

Necdet Sağlam Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 29 Sayı: 29

Kaynak Göster

APA Uzun, N., & Sağlam, N. (2005). SOSYO-EKONOMİK DURUMUN ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRE AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(29), 194-202.