Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 1992, Cilt: 8 Sayı: 8, 199 - 208, 01.06.1992

Öz

İlkokullarda dört ayrı program tipinde resim-iş dersinin konumu, önemi, işlevi

Yıl 1992, Cilt: 8 Sayı: 8, 199 - 208, 01.06.1992

Öz

1Jkö~timde Resim-İş dersınin hala gereken düzeyde işlenmemesi ulusal egitiminiz adına bir taIihsizliktir. Resim-İş dersi için aynlan süreler.öteki derslerle kıyaslandıAında çok yetersiz kalır. Ulusca bireysel ve kültürel gereksinimler'Resim-lş dersine daha çok önem verilmesini gerektirirken uygulamada bunun tam tersi görülür. llkokuUanpuzda sınıflar kalabalık, çalışma yerleri dar, araç ve gereç yetersizdir. Ög~enlerin derse yaklaşımlan ön yargılıve olumsuidur. Bu olumsuzlugon nedenlerinin başında kendilerini sanat konusunda yeteneksiz ve yetersiz bulmalan gelir. Ögretinenlikle ilgili bilgileri ne kadar güçlü olursa olSun alan bilgileri yetersiz kaldıAmdan Resim-İş dersine ürlcek bakarlar. Bir başka deyişleResim-iş~ısinde' ne öA~teceklerini bilemediklerinden nasıl ögIetece1derinde de zoclanırlar.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Olcay Kırışoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1992
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992 Cilt: 8 Sayı: 8

Kaynak Göster

APA Kırışoğlu, O. (1992). İlkokullarda dört ayrı program tipinde resim-iş dersinin konumu, önemi, işlevi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(8), 199-208.