To obtain competitive
advantage in a fast-paced, emerging economy, companies realize that, the key to
success will be the generation and use of “creative knowledge”. Thus, in this
paper, we examine the importance of organizational creativity, which is
increasingly becoming a core competency for many companies. We then develop a
framework that summarizes the transformation process as required by those
organizations which desire to be more creative and innovative
Creativity organizational creativitiy competitive advantage globalization
İşletmeler, hızla değişen yeni economik çevre
koşullarında, rekabet üstünlüğü sağlamada yaratıcılığın ve yaratıcı bilginin en
önemli başarı faktörü olduğunu kavramışlardır. Bu çalışmada, işletmeler için
hızla önem kazanan ve temel yetenek haline gelen örgütsel yaratıcılığın önemi
vurgulanarak, işletmelerin yaratıcılık ve yenilikçilik süreçlerini
geliştirebilecekleri bir dönüşüm süreci ve çerçevesi ortaya konulmuştur.
Yaratıcılık örgütsel yaratıcılık rekabet üstünlüğü küreselleşme
Bölüm | Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2001 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 2001 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 19 Sayı: 1 |
Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.
Gizlilik Beyanı
Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.