Bu çalışma kurumsalcı analizlerin kavramsal
çerçevesınin daha iyi anlaşılmasına
yardımcı olmak amacıyla tasarlanmıştır. Çalışmada ilk olarak,
kurum kavramının iktisat yazınında farklı bakış açılarından hareketle nasıl tammlandığına değinilmiş; kurumların temel özellikleri belirtildikten
sonra bütüncül bir kurum tanımına ulaşılmaya çalışılmıştır. Daha sonra kurumsal
değişim kavramının neyi ifade ettiği kısaca açıklanmaya
çalışılmıştır.
Bölüm | Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2000 |
Gönderilme Tarihi | 11 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 18 Sayı: 2 |
Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.
Gizlilik Beyanı
Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.