Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY

Yıl 1998, Cilt: 16 Sayı: 1-2, 261 - 266, 31.12.1998

Öz













Mass culture, is a form of culture in which people are manipulated as
consumers. As a consumer group, young people are distinguished from other
groups in terms of their market choices, and these choices reveal a new youth
culture. In this study, sociological bases of this culture are analyzed.

Kaynakça

  • Abrams, M. (1959) The Teenage Consumer, London: London Press Exchange.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yazarlar

Vildan Akan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 1998
Gönderilme Tarihi 20 Temmuz 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 16 Sayı: 1-2

Kaynak Göster

APA Akan, V. (1998). YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 16(1-2), 261-266.
AMA Akan V. YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Aralık 1998;16(1-2):261-266.
Chicago Akan, Vildan. “YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16, sy. 1-2 (Aralık 1998): 261-66.
EndNote Akan V (01 Aralık 1998) YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16 1-2 261–266.
IEEE V. Akan, “YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 16, sy. 1-2, ss. 261–266, 1998.
ISNAD Akan, Vildan. “YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16/1-2 (Aralık 1998), 261-266.
JAMA Akan V. YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1998;16:261–266.
MLA Akan, Vildan. “YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 16, sy. 1-2, 1998, ss. 261-6.
Vancouver Akan V. YOUTH AND THE CONSUMER INDUSTRY. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1998;16(1-2):261-6.

Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.


Gizlilik Beyanı

Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.