Çalışma kapsamında, hizmet pazarlaması
literatürünün hizmetleri sınıflandırmada kullandığı değişkenlerden hareket
edilerek, otel işletmeleri tarafından üretilmekle olan konaklama- hizmetlerinin
özellikleri ve otel işletmeleri tarafından kullanılabilecek uluslararası pazarlara
giriş yollan belirlenmiştir. Çalışmanın ilerleyen kısımlarında işe,
uluslararası otel işletmeleri tarafından- Türkiye konaklama pazarından pay
alabilmek doğrultusunda en yoğun kullanılan araç olan doğrudan sermaye
yatırımları detaylı şekilde incelenmiş ve Türkiye pazarının
büyüklüğü farklı değişkenler cinsinden ifade edildikten sonra, pazarın
büyüklüğü ve Türkiye'ye gelen yabancı sermaye yatınmları arasındaki
ilişkiler araştırılmıştır.
Uluslararasılaşmaı Konaklama Endüstrisi Doğrudan Yabancı Sermaye Yatırımlan Pazar Büyüklüğü
Bölüm | Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 1997 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 1997 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1997 Cilt: 15 Sayı: 2 |
Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.
Gizlilik Beyanı
Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.