Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER

Yıl 1995, Cilt: 13 , 85 - 99, 31.12.1995

Öz

Makaleye ait öz bulunmamaktadır.

Kaynakça

  • Baumgarten, Stephen A. , •The Innovative Communicator in the Diffusion Process", Journal of Marketing Research, 12 (Februar), 1975. Engel, J.F. ve digerlerís Consumer Behavior, The Dryden Press. Chicago, 1990.
  • Gatinon. H.ve Robertson, 'P.S. , 'IA Propositional Inventory for New Diffusion Research" der. H. H. Kassarjian ve T.S. Robertson, Perspectives in Consumer Behavior, Prentice Hal] Inc., New Jersey 1991.
  • HawkinsF Del I. ve diöerleri, Consumer Behavior, Business Publications, Texas. 1983.
  • Oslund, Iyman E. *"Perceived Innovation Attributes as Predictors of Innovativeness" Journal of Consumer Research, 1 (June) 1974.
  • Robertson, Thomas S.. Innovative Behavior and Communication, Halt Rinehart and Winston Inc., New York, 1971.
  • Rogers. E.M. ve Shoemaker,. F. * Com:nunication of Innovations, The Free Press, NewYork, 1971.
  • Rogers. Everett M. , Diffusion of Innovation, The Free Press. NewYorkt 1983.
  • Schiffmall, ve Kanuk, L.L., Consumer Behavior, Prentice Hail, Englewood Cliffs, New Jersey. 1983.
  • Surnmers, John O., "Media Exposure Patlerns or Consumer Innovators" Journal of Marketing, 36 (January) 1972.
Toplam 9 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yazarlar

Esin Küheylan

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 1995
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 13

Kaynak Göster

APA Küheylan, E. (1995). YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13, 85-99.
AMA Küheylan E. YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Aralık 1995;13:85-99.
Chicago Küheylan, Esin. “YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13, Aralık (Aralık 1995): 85-99.
EndNote Küheylan E (01 Aralık 1995) YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13 85–99.
IEEE E. Küheylan, “YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 13, ss. 85–99, 1995.
ISNAD Küheylan, Esin. “YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13 (Aralık 1995), 85-99.
JAMA Küheylan E. YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1995;13:85–99.
MLA Küheylan, Esin. “YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 13, 1995, ss. 85-99.
Vancouver Küheylan E. YENİ MALLARIN BENİMSENMESİ VE YENİLİKÇİLER. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1995;13:85-99.

Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.


Gizlilik Beyanı

Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.