BibTex RIS Kaynak Göster

Hospital Service Quality and an Application

Yıl 2008, Cilt: 26 Sayı: 1, - , 31.07.2008

Öz

During the past decade, the impact of service quality on customer satisfaction and business performance has been searched by managers and academicians. Researchers have interested on service quality management importantly. Most researchers have focused on measuring service quality by using the SERVQUAL instrument. Aim of this paper is to describe the development and usage of SERVQUAL instrument for measuring the service quality in hospitals and again to emphasize the dimensions of service quality. In addition, an application related with service quality is going to be studied in the hospital of Cumhuriyet University.

HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA

Yıl 2008, Cilt: 26 Sayı: 1, - , 31.07.2008

Öz

Geçen on yıl süresince hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve işletme performansı üzerindeki güçlü etkisi yöneticiler ve akademisyenler tarafından araştırılmıştır. Araştırmacılar daha çok hizmet kalitesi ölçümü üzerinde önemle durmuşlardır. Birçok araştırmacı SERVQUAL yöntemini kullanarak hizmet kalitesi ölçümü üzerinde odaklanmıştır. Bu makalenin hedefi, hastanede hizmet kalitesi ölçümü için SERVQUAL yönteminin kullanımı ve gelişimini tanımlamak ve ayrıca hizmet kalite boyutlarının önemini vurgulamaktır. Buna ilaveten Cumhuriyet Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde hizmet kalitesi ile ilgili uygulama yapılacaktır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yazarlar

Mustafa Gülmez Bu kişi benim

Olgun Kitapçı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Temmuz 2008
Gönderilme Tarihi 11 Haziran 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 26 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Gülmez, M., & Kitapçı, O. (2008). HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 26(1).
AMA Gülmez M, Kitapçı O. HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Temmuz 2008;26(1).
Chicago Gülmez, Mustafa, ve Olgun Kitapçı. “HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 26, sy. 1 (Temmuz 2008).
EndNote Gülmez M, Kitapçı O (01 Temmuz 2008) HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 26 1
IEEE M. Gülmez ve O. Kitapçı, “HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 26, sy. 1, 2008.
ISNAD Gülmez, Mustafa - Kitapçı, Olgun. “HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 26/1 (Temmuz 2008).
JAMA Gülmez M, Kitapçı O. HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2008;26.
MLA Gülmez, Mustafa ve Olgun Kitapçı. “HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 26, sy. 1, 2008.
Vancouver Gülmez M, Kitapçı O. HASTANE HİZMET KALİTESİ VE BİR UYGULAMA. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2008;26(1).

Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.


Gizlilik Beyanı

Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.