Harmanlanmış öğrenmenin önemli bir alanı olan ters-yüz sınıf modeli, günümüzde araştırmacılar ve eğitimciler arasında büyük ilgi uyandırmaktadır. Ters-yüz sınıfın modeli, sınıf etkinliklerinin ve ev ödevlerinin ters çevrildiği eğitim sürecinin böyle düzenlenmesini gerektirir. Bu çalışmada, ters-yüz sınıf modeline genel bir bakış sunulmuş olup, modelin uygulanmasında kullanılan modern yöntem ve teknikler hakkında bilgi sunulmuştur. Çalışma, tanımlanan modelin yabancı dil öğretiminde önemini göstermektedir
The flipped classroom as a key component of blended learning arouses great interest among researchers and educators nowadays. The flipped classroom model requires such an organization of the educational process in which classroom activities and homework assignments are reversed. This paper provides an overview of the flipped classroom model as well as information about modern methods and techniques used in this kind of classroom. In addition, this paper discusses the importance of the flipped classroom technology in teaching Turkish as a Foreign Language
Diğer ID | JA77MH85ZT |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Sayı: 3 |
Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü
06532 Beytepe / Ankara
Tel: +90 312 297 67 71 / +90 312 297 67 72
Belgeç: +90 0312 297 71 71
H.Ü. Yabancı Dil Olarak Türkçe Araştırmaları Dergisi (HÜYDOTAD)
Tel: +90 312 297 71 82
huydotad@hacettepe.edu.tr