İletişim ve teknoloji alanlarında yaşanan hızlı değişimler, küresel rekabet
ortamını da etkilemektedir. Buna göre kuruluşlar, kurumsal süreçte geleneksel
yöntemlerin yanında imaj ve itibara yönelik bir halkla ilişkiler uygulaması olan
kurumsal reklamcılığa yönelmektedir. Kuruluşlar için genel olarak imaj ve
farkındalık oluşturmaya yönelik kullanılan kurumsal reklamlar, halkla ilişkilerin
dinamik yapısından dolayı günümüzde etki alanlarını artırmakta olan modern
bir kurumsal araç olarak ortaya çıkmaktadır. Özellikle teknolojik gelişmeler
sonrası hayatın önemli bir parçası haline gelen internet ortamı ve sosyal medya,
kuruluşların kurumsal reklamlar ile gündeme etki etmeye çalıştıkları ortamları
oluşturmaktadır. Bu çalışma, kurum ya da kuruluşların kurumsal reklamları
kullanarak sosyal medya gündemine olan etkilerini araştırmak ve kurumsal
reklamların sosyal medyada bir gündem belirleme aracı olarak kullanılabileceğini
ortaya koymak amacıyla hazırlanmıştır. Bu bağlamda, kurumsal reklamların farklı
işlev ve fonksiyonlarına dikkat çekilerek, kuruluşların sosyal medya gündemine
olan etkileri ortaya konulmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ekim 2018 |
Gönderilme Tarihi | 15 Haziran 2018 |
Kabul Tarihi | 15 Ağustos 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 10 Sayı: 4 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)