Son otuz yılda teknolojide önemli gelişmelere tanıklık edilmektedir.
Küreselleşmenin etkisiyle, teknolojik gelişmeler alanında iş ve iletişim biçiminde
pek çok yenilik ortaya çıkmaktadır. Bu çerçevede internetin yaygınlaşmasıyla
beraber, insanlar ve işletmeler arasındaki iletişim ve etkileşim, ulusal ölçekte
uluslararası bir boyut kazandığı izlenmiştir. Bu bağlamda, işletme faaliyetlerinin
küresel pazarlara taşınması daha kolay hale gelmektedir. İnternet kullanımının
özellikle sosyal medyadaki turizm işletmeleri yönünden de turistik ürünün
tercihinde son derece önem taşıması karşımıza çıkmaktadır. Dolayısıyla sosyal
medyanın turizm ürün tercihindeki rolünü incelemek ve bu platformları etik olarak
değerlendirmek gerekmektedir. Literatür araştırmasında turizm işletmecileri
açısından ise bu tür çalışmaların yapılmadığı görülmektedir. Bu durum bile
çalışmanın önemini artırmaktadır. Bu bakımdan çalışmanın temel amacı, turizm
işletmelerindeki sosyal medyanın pazarlama yönünden fonksiyonunu açıklamak
olacaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2019 |
Gönderilme Tarihi | 15 Kasım 2018 |
Kabul Tarihi | 15 Aralık 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 11 Sayı: 1 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)