Çeviri
BibTex RIS Kaynak Göster

Bilgi, İnanç ve İman

Yıl 2018, Cilt: 9 Sayı: 1, 213 - 229, 30.06.2018

Öz

Tanrı'ya inanmak mantıklı mıdır? Richard Dawkins,
Tanrı'nın varlığı için öne sürülen geleneksel argümanların kusurlu olduğunu
söylemekte haklıdır; fakat onun Tanrı’nın varlığına dair delilleri çürütmeye
yönelik çabaları ve dilin, hayatın ve evrenin kökeni ile ilgili yeni-Darwinci
açıklamalarında boşluklar vardır. Rasyonel tepki, ne teizm, ne ateizm, fakat
agnostisizmdir. Erdem bir öğreti içindeki iman değil, yanlış bile olsa makul
olabilen Tanrı inancıdır.

Kaynakça

  • Knowledge, Belief, and Faith, Philosophy, Vol. 82, No. 321 (Jul., 2007), pp. 381-397.
Yıl 2018, Cilt: 9 Sayı: 1, 213 - 229, 30.06.2018

Öz

Kaynakça

  • Knowledge, Belief, and Faith, Philosophy, Vol. 82, No. 321 (Jul., 2007), pp. 381-397.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tuncay Akgün 0000-0001-9684-4766

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 9 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Akgün, T. (2018). Bilgi, İnanç ve İman. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 9(1), 213-229.
AMA Akgün T. Bilgi, İnanç ve İman. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. Haziran 2018;9(1):213-229.
Chicago Akgün, Tuncay. “Bilgi, İnanç Ve İman”. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9, sy. 1 (Haziran 2018): 213-29.
EndNote Akgün T (01 Haziran 2018) Bilgi, İnanç ve İman. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 1 213–229.
IEEE T. Akgün, “Bilgi, İnanç ve İman”, İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, c. 9, sy. 1, ss. 213–229, 2018.
ISNAD Akgün, Tuncay. “Bilgi, İnanç Ve İman”. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9/1 (Haziran 2018), 213-229.
JAMA Akgün T. Bilgi, İnanç ve İman. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2018;9:213–229.
MLA Akgün, Tuncay. “Bilgi, İnanç Ve İman”. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, c. 9, sy. 1, 2018, ss. 213-29.
Vancouver Akgün T. Bilgi, İnanç ve İman. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2018;9(1):213-29.