Çalışmanın amacı, Köprübaşı ilçesinin rakip
il ve ilçelere göre güçlü ve zayıf yönlerinin belirlenmesi ve
karşılaşılabilecek tehdit ve fırsatların tespit edilmesi ile şehrin şehir
pazarlaması kapsamında hedef ve stratejilerinin belirlenmesidir. Çalışmada
akademisyen, girişimci, sanayici, çiftçi, yerel yöneticiler ve öğrencilerden
oluşan yaklaşık 100 kişilik bir katılımcı ile bir çalıştay düzenlenmiş ve beyin
fırtınası tekniği ile şehrin SWOT analizi ortaya çıkartılmıştır. Çalışma, elde
edilen sonuçların Ege Bölgesi’nde Köprübaşı İlçesi ile benzerlik gösteren pek
çok yöre için bir örnek teşkil etmesi bakımından önemlidir. Köprübaşı ilçesinin
tanıtımında lokomotif ürün olarak çileğin kullanılması, bir şehir rehberinin
hazırlanması ve şehrin tanıtımında internet ve sosyal medyanın kullanılması
gibi konular da bu çalışmanın önerilerinden bazılarıdır.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Aralık 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 18 Sayı: 2 |