BibTex RIS Kaynak Göster

ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI

Yıl 2002, Cilt: 3 Sayı: 1, - , 01.03.2002

Öz

Bu çalışmanın amacı, Orta Büyüklükteki İşletmelerin performansı üzerinde Pazar odaklılık ve rekabet stratejilerinin etkilerini analiz etmektir. Pazar odaklılık ve rekabet stratejileri performans üzerinde oldukça büyük etkilere sahiptir. Bu durum da girişimlerin yüksek gelişmeyi yakalamalarına neden olur. Bu araştırma pazar odaklılık ve stratejiler arasındaki uyumun performans artışına neden olacağını ileri sürer.

ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI

Yıl 2002, Cilt: 3 Sayı: 1, - , 01.03.2002

Öz

Bu çalışmanın amacı, Orta Büyüklükteki İşletmelerin performansı üzerinde Pazar odaklılık ve rekabet stratejilerinin etkilerini analiz etmektir. Pazar odaklılık ve rekabet stratejileri performans üzerinde oldukça büyük etkilere sahiptir. Bu durum da girişimlerin yüksek gelişmeyi yakalamalarına neden olur. Bu araştırma pazar odaklılık ve stratejiler arasındaki uyumun performans artışına neden olacağını ileri sürer.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Oya Erdil Bu kişi benim

Nihat Kaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Erdil, O., & Kaya, N. (2002). ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 3(1).
AMA Erdil O, Kaya N. ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. Mart 2002;3(1).
Chicago Erdil, Oya, ve Nihat Kaya. “ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 3, sy. 1 (Mart 2002).
EndNote Erdil O, Kaya N (01 Mart 2002) ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 3 1
IEEE O. Erdil ve N. Kaya, “ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 3, sy. 1, 2002.
ISNAD Erdil, Oya - Kaya, Nihat. “ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 3/1 (Mart 2002).
JAMA Erdil O, Kaya N. ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2002;3.
MLA Erdil, Oya ve Nihat Kaya. “ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 3, sy. 1, 2002.
Vancouver Erdil O, Kaya N. ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2002;3(1).
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
TR-DİZİN, SOBIAD, Araştırmax tarafından taranmaktadır.

Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınevi Web Sitesi

Dergi İletişim Bilgileri Sayfası