Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2019, Cilt: 20 Sayı: 1, 199 - 222, 24.06.2019
https://doi.org/10.24889/ifede.459306

Öz

Kaynakça

  • Arısoy, Ö. (2009). “İnternet Bağımlılığı ve Tedavisi”, Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar, 1(1), ss: 55-67.
  • Arslan, B. (2015). Kredi Kartı Kullanımının Kompulsif Satın Almaya Etkisi. AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 6(20).
  • Aytekin, P. ve Ay, C. (2015). “Hedonik Tüketim ve Anlık Satın Alma: İzmir İlinde Bir Araştırma”, Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8(1), ss. 141-156.
  • Batıgün, A. D. ve Kılıç, N. (2011). “İnternet Bağımlılığı ile Kişilik Özellikleri, Sosyal Destek, Psikolojik Belirtiler ve Bazı Sosyo-Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkiler” Türk Psikoloji Dergisi 26(67), ss. 1-10.
  • Bozkurt, H., Şahin, S. ve Zoroğlu, S. (2016). “İnternet Bağımlılığı: Güncel Bir Gözden Geçirme”, Journal of Contemporary Medicine, 6(2), ss. 1-13.
  • Chen, Y., ve Zhang, L. (2015). “Influential Factors for Online Impulse Buying in China: A Model and Its Empirical Analysis”, International Management Review, 11(2), SS. 45-51.
  • Çelik H. E., Saraçlı, S. ve Yılmaz, V., (2011). “Yapısal Eştlik Modellemesinde Çok Değişkenli Normallik Varsayımı Altında Bir Uygulama”, Physical Sciences, 6(4), ss. 112-123.
  • Dalal, P. K. ve Basu, D., (2016). “Twenty years of Internet addiction… Quo Vadis?”, Indian journal of psychiatry, 58(1), pp. 6-11.
  • D'Astous, A., Maltais, J. ve Roberge, C., (1990). “Compulsive Buying Tendencies of Adolescent Consumers”, ACR North American Advances, pp. 306-312.
  • Dittmar, H., Long, K. ve Bond, R., (2007). When a Better Self is Only a Button Click Away: Associations Between Materialistic Values, Emotional and Identity-Related Buying Motives, And Compulsive Buying Tendency Online”, Journal of Social and Clinical Psychology, 26(3), pp. 334-361.
  • Dursun, T. ve Yener, D. (2014). “İçgüdüsel Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketiciler İçin Uyarlanmasına Yönelik Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama”, Electronic Journal of Vocational Colleges, Mayıs, ss. 22-31.
  • Faber, R. J. ve O’Guinn, T. C. (1992). “A Clinical Screener for Compulsive Buying”, Journal of Consumer Research, 19(3), pp. 459-469
  • Faber, R. J.,ve Christenson, G. A. (1996). In the mood to buy: Differences in the mood states experienced by compulsive buyers and other consumers. Psychology & Marketing, 13(8), 803-819.
  • Goldberg I. (1995). IAD, in Cinti M. E.(a cura di) Internet Addiction Disorder un fenomeno sociale in espansione, pp.6, 7, http://www.iucf.indiana.edu/brown/hyplan/addict.html
  • Griffiths, M. (1999). “Internet Addiction: Fact or Fiction?”, The Psychologist. 12(5), pp. 246-250.
  • Hassay, D. N. ve Smith, M. C. (1996). “Compulsive Buying: An Examination of The Consumption Motive”, Psychology & Marketing, December, 13(8), pp. 741-752.
  • INTERNET USAGE STATISTICS: The Internet Big Picture (World Internet Users and 2018 Population Stats), (31/12/2017), https://www.internetworldstats.com/stats.htm, (10.08.2018).
  • Joji, N. A. ve Raveendran. P. T. (2008). “Compulsive Buying Behavior in Indian Consumers and Its Impact on Credit Default-An Emerging Paradigm”, Indian Institute of Management Kozhikode.
  • Kalaycı, Ş. (Ed.) (2010). SPSS Uygulamalı Çok Değişkenli İstatistik Teknikleri. Ankara: Asil Yayın Dağıtım.
  • Korur, M.G. ve Kimzan, H. S. (2016). “Kompulsif Satın Alma Eğilimi ve Alışveriş Sonrası Pişmanlık İlişkisinde Kontrolsüz Kredi Kartı Kullanımının Rolü: AVM Müşterileri Üzerine Bir Araştırma”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 8 (1), Haziran, ss. 43-71.
  • Kukar-Kinney, M., Scheinbaum, A. C., ve Schaefers, T. (2016). Compulsive buying in online daily deal settings: An investigation of motivations and contextual elements. Journal of business research, 69(2), 691-699.
  • Lejoyeux, M., ve Weinstein, A. (2010). Compulsive buying. The American Journal of Drug and Alcohol Abuse, 36(5), 248-253.
  • Lucas, M. ve Koff, E. (2014). “The Role of Impulsivity and of Self-Perceived Attractiveness in Impulse Buying in Women”, Personality and Individual Differences, 56, January, pp. 111-115.
  • Maraz, A., Griffiths, M. D. ve Demetrovics, Z. (2016). “The Prevalence of Compulsive Buying: A Meta‐Analysis”, Addiction, 111(3), pp. 408-419.
  • Meerkerk, G. J., Van den Eijnden, R. J. J. M., Vermulst, A. A. ve Garrelsen, H. F. L. (2009). The Compulsive Internet Use Scale (CIUS): Some psychometric properties. CyberPsychology & Behavior, 12 (1), 16
  • Norum, P. (2008). “The Role of Time Preference and Credit Card Usage in Compulsive Buying Behavior”, International Journal of Consumer Studies, 32(3), pp. 269-275.
  • O'Guinn, T. C. ve Faber, R. J. (1989). “Compulsive buying: A Phenomenological Exploration”, Journal of Consumer Research, 16(2), pp. 147-157.
  • Park, E. J., Kim, E. Y., Funches, V. M., ve Foxx, W. (2012). Apparel product attributes, web browsing, and e-impulse buying on shopping websites. Journal of Business Research, 65(11), 1583-1589.
  • Patwardhan, P., ve Yang, J., (2003). “Internet Dependency Relations and Online Consumer Behavior: A Media System Dependency Theory Perspective on Why People Shop, Chat, and Read News Online”, Journal of Interactive Advertising, 3(2), pp. 57-69.
  • Phau, I. ve Woo, C. (2008). “Understanding compulsive buying tendencies among young Australians: The roles of money attitude and credit card usage”, Marketing Intelligence & Planning 26(5), pp. 441-458.
  • Pirog, S. F. ve Roberts, J. A., (2007). "Personality and credit card misuse among college students: The mediating role of impulsiveness." Journal of Marketing Theory and Practice 15(1), pp. 65-77.
  • Rapp, J. (2012). What brings you pleasure? The role of desire within the development of compulsive purchasing. University of Nebraska- Lincoln
  • Richins, M. L. (1997). “Measuring Emotions in The Consumption Experience”, Journal of Consumer Research, 24(2), pp. 127-146.
  • Rodríguez-Villarino, R., González-Lorenzo, M., Fernández-González, Á., Lameiras-Fernández, M., ve Foltz, M. L. (2006). Individual factors associated with buying addiction: An empirical study. Addiction Research & Theory, 14(5), 511-525.
  • Rook, D. W., (1987). “The Buying Impulse”, Journal of Consumer Research, September, 14 (2), pp. 189-199.
  • Sally, L. P. M., (2006). “Prediction of Internet Addiction for Undergraduates in Hong Kong”, Baptist University, Hong Kong, UMI Dissertation Information Service.
  • Scherhorn, G., Reisch, L. A. ve Raab, G.. (1990). “Addictive Buying in West Germany: An Empirical Study”, Journal of Consumer Policy, 13(4), pp. 355-387.
  • Sekaran, U. (2003). Research Methods For Business: A Skill Building Approach. New York: John Wiley&Sons, Inc.
  • Shanmugam, V. K. (2011). An empirical examination of antecedents and consequences of E-compulsive buying tendencies: The moderating roles of psychological factors. The University of North Carolina at Greensboro.
  • Stern, H. (1962). “The Significance of Impulse Buying Today,” Journal of Marketing, 26(2), April, pp. 59-62.
  • TÜİK Hanehalkı Bilişim Teknolojileri Kullanım Araştırması, (2017) http://www.tuik.gov.tr/PreHaberBultenleri.do?id=24862, (05.08.2018).
  • Verplanken, B. ve Herabadi, A., (2001). “Individual Differences in Impulse Buying Tendency: Feeling and No Thinking”, European Journal of Personality, 15, pp. 71-83.
  • Wang, C.C. ve Yang, H., (2008). “Passion for online shopping: The influence of personality and compulsive buying”, Social Behavior and Personality: an international journal 36(5), pp. 693-706.
  • Workman, L. ve Paper, D. (2010). “Compulsive Buying: A Theoretical Framework”, Journal of Business Inquiry: Research, Education & Application, 9(1), pp. 89-126.
  • Young KS. (1998). Internet addiction: Emergence of a new clinical disorder. Cyberpsychol Behav;1:237-44.
  • Young KS. Psychology of computer use: XL. Addictive use of the Internet: A case that breaks the stereotype. Psychol Rep 1996;79 (3 Pt 1):899-902
  • Zeren D. ve Gökdağlı N., (2017). “Satın Alma Motivasyonları: Tüketicilerin Sanal Kompülsif Davranışları Üzerine Bir Araştırma”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Pazarlama Kongresi Özel Sayısı, ss. 41-55.
  • “Türkiye'de internete erişim oranı yüzde 80'i geçti”, 15/03/2018, https://www.cnnturk.com/bilim-teknoloji/turkiyede-internete-erisim-orani-yuzde-80i-gecti, (24.07.2018).

İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ

Yıl 2019, Cilt: 20 Sayı: 1, 199 - 222, 24.06.2019
https://doi.org/10.24889/ifede.459306

Öz

Günümüzde,
tüketiciler bilgi işlem ve internet teknolojilerinin gelişmesiyle internet
ortamında rahatlıkla alışveriş yapabilmektedir. Bu durum online anlık ve online
kompulsif satın alma davranışlarını arttıran bir neden olarak karşımıza
çıkmaktadır. Bu çalışmanın amacı; online kompulsif satın alma ve online anlık
satın alma davranışı hakkında bilgi vermek, online anlık satın alma
davranışının online kompulsif satın alma davranışı üzerindeki etkisini ölçmek
ve internet bağımlılığının online kompulsif ve online anlık satın alma
davranışlarına etkisi olup olmadığını belirlemektir. 405 katılımcıya uygulanan
anket sonuçları; internet bağımlılığının online kompulsif ve online anlık satın
alma davranışları üzerinde; online anlık satın alma davranışının da online kompulsif
satın alma davranışı üzerinde pozitif yönde bir etkisi olduğunu
göstermiştir.  

Kaynakça

  • Arısoy, Ö. (2009). “İnternet Bağımlılığı ve Tedavisi”, Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar, 1(1), ss: 55-67.
  • Arslan, B. (2015). Kredi Kartı Kullanımının Kompulsif Satın Almaya Etkisi. AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 6(20).
  • Aytekin, P. ve Ay, C. (2015). “Hedonik Tüketim ve Anlık Satın Alma: İzmir İlinde Bir Araştırma”, Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8(1), ss. 141-156.
  • Batıgün, A. D. ve Kılıç, N. (2011). “İnternet Bağımlılığı ile Kişilik Özellikleri, Sosyal Destek, Psikolojik Belirtiler ve Bazı Sosyo-Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkiler” Türk Psikoloji Dergisi 26(67), ss. 1-10.
  • Bozkurt, H., Şahin, S. ve Zoroğlu, S. (2016). “İnternet Bağımlılığı: Güncel Bir Gözden Geçirme”, Journal of Contemporary Medicine, 6(2), ss. 1-13.
  • Chen, Y., ve Zhang, L. (2015). “Influential Factors for Online Impulse Buying in China: A Model and Its Empirical Analysis”, International Management Review, 11(2), SS. 45-51.
  • Çelik H. E., Saraçlı, S. ve Yılmaz, V., (2011). “Yapısal Eştlik Modellemesinde Çok Değişkenli Normallik Varsayımı Altında Bir Uygulama”, Physical Sciences, 6(4), ss. 112-123.
  • Dalal, P. K. ve Basu, D., (2016). “Twenty years of Internet addiction… Quo Vadis?”, Indian journal of psychiatry, 58(1), pp. 6-11.
  • D'Astous, A., Maltais, J. ve Roberge, C., (1990). “Compulsive Buying Tendencies of Adolescent Consumers”, ACR North American Advances, pp. 306-312.
  • Dittmar, H., Long, K. ve Bond, R., (2007). When a Better Self is Only a Button Click Away: Associations Between Materialistic Values, Emotional and Identity-Related Buying Motives, And Compulsive Buying Tendency Online”, Journal of Social and Clinical Psychology, 26(3), pp. 334-361.
  • Dursun, T. ve Yener, D. (2014). “İçgüdüsel Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketiciler İçin Uyarlanmasına Yönelik Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama”, Electronic Journal of Vocational Colleges, Mayıs, ss. 22-31.
  • Faber, R. J. ve O’Guinn, T. C. (1992). “A Clinical Screener for Compulsive Buying”, Journal of Consumer Research, 19(3), pp. 459-469
  • Faber, R. J.,ve Christenson, G. A. (1996). In the mood to buy: Differences in the mood states experienced by compulsive buyers and other consumers. Psychology & Marketing, 13(8), 803-819.
  • Goldberg I. (1995). IAD, in Cinti M. E.(a cura di) Internet Addiction Disorder un fenomeno sociale in espansione, pp.6, 7, http://www.iucf.indiana.edu/brown/hyplan/addict.html
  • Griffiths, M. (1999). “Internet Addiction: Fact or Fiction?”, The Psychologist. 12(5), pp. 246-250.
  • Hassay, D. N. ve Smith, M. C. (1996). “Compulsive Buying: An Examination of The Consumption Motive”, Psychology & Marketing, December, 13(8), pp. 741-752.
  • INTERNET USAGE STATISTICS: The Internet Big Picture (World Internet Users and 2018 Population Stats), (31/12/2017), https://www.internetworldstats.com/stats.htm, (10.08.2018).
  • Joji, N. A. ve Raveendran. P. T. (2008). “Compulsive Buying Behavior in Indian Consumers and Its Impact on Credit Default-An Emerging Paradigm”, Indian Institute of Management Kozhikode.
  • Kalaycı, Ş. (Ed.) (2010). SPSS Uygulamalı Çok Değişkenli İstatistik Teknikleri. Ankara: Asil Yayın Dağıtım.
  • Korur, M.G. ve Kimzan, H. S. (2016). “Kompulsif Satın Alma Eğilimi ve Alışveriş Sonrası Pişmanlık İlişkisinde Kontrolsüz Kredi Kartı Kullanımının Rolü: AVM Müşterileri Üzerine Bir Araştırma”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 8 (1), Haziran, ss. 43-71.
  • Kukar-Kinney, M., Scheinbaum, A. C., ve Schaefers, T. (2016). Compulsive buying in online daily deal settings: An investigation of motivations and contextual elements. Journal of business research, 69(2), 691-699.
  • Lejoyeux, M., ve Weinstein, A. (2010). Compulsive buying. The American Journal of Drug and Alcohol Abuse, 36(5), 248-253.
  • Lucas, M. ve Koff, E. (2014). “The Role of Impulsivity and of Self-Perceived Attractiveness in Impulse Buying in Women”, Personality and Individual Differences, 56, January, pp. 111-115.
  • Maraz, A., Griffiths, M. D. ve Demetrovics, Z. (2016). “The Prevalence of Compulsive Buying: A Meta‐Analysis”, Addiction, 111(3), pp. 408-419.
  • Meerkerk, G. J., Van den Eijnden, R. J. J. M., Vermulst, A. A. ve Garrelsen, H. F. L. (2009). The Compulsive Internet Use Scale (CIUS): Some psychometric properties. CyberPsychology & Behavior, 12 (1), 16
  • Norum, P. (2008). “The Role of Time Preference and Credit Card Usage in Compulsive Buying Behavior”, International Journal of Consumer Studies, 32(3), pp. 269-275.
  • O'Guinn, T. C. ve Faber, R. J. (1989). “Compulsive buying: A Phenomenological Exploration”, Journal of Consumer Research, 16(2), pp. 147-157.
  • Park, E. J., Kim, E. Y., Funches, V. M., ve Foxx, W. (2012). Apparel product attributes, web browsing, and e-impulse buying on shopping websites. Journal of Business Research, 65(11), 1583-1589.
  • Patwardhan, P., ve Yang, J., (2003). “Internet Dependency Relations and Online Consumer Behavior: A Media System Dependency Theory Perspective on Why People Shop, Chat, and Read News Online”, Journal of Interactive Advertising, 3(2), pp. 57-69.
  • Phau, I. ve Woo, C. (2008). “Understanding compulsive buying tendencies among young Australians: The roles of money attitude and credit card usage”, Marketing Intelligence & Planning 26(5), pp. 441-458.
  • Pirog, S. F. ve Roberts, J. A., (2007). "Personality and credit card misuse among college students: The mediating role of impulsiveness." Journal of Marketing Theory and Practice 15(1), pp. 65-77.
  • Rapp, J. (2012). What brings you pleasure? The role of desire within the development of compulsive purchasing. University of Nebraska- Lincoln
  • Richins, M. L. (1997). “Measuring Emotions in The Consumption Experience”, Journal of Consumer Research, 24(2), pp. 127-146.
  • Rodríguez-Villarino, R., González-Lorenzo, M., Fernández-González, Á., Lameiras-Fernández, M., ve Foltz, M. L. (2006). Individual factors associated with buying addiction: An empirical study. Addiction Research & Theory, 14(5), 511-525.
  • Rook, D. W., (1987). “The Buying Impulse”, Journal of Consumer Research, September, 14 (2), pp. 189-199.
  • Sally, L. P. M., (2006). “Prediction of Internet Addiction for Undergraduates in Hong Kong”, Baptist University, Hong Kong, UMI Dissertation Information Service.
  • Scherhorn, G., Reisch, L. A. ve Raab, G.. (1990). “Addictive Buying in West Germany: An Empirical Study”, Journal of Consumer Policy, 13(4), pp. 355-387.
  • Sekaran, U. (2003). Research Methods For Business: A Skill Building Approach. New York: John Wiley&Sons, Inc.
  • Shanmugam, V. K. (2011). An empirical examination of antecedents and consequences of E-compulsive buying tendencies: The moderating roles of psychological factors. The University of North Carolina at Greensboro.
  • Stern, H. (1962). “The Significance of Impulse Buying Today,” Journal of Marketing, 26(2), April, pp. 59-62.
  • TÜİK Hanehalkı Bilişim Teknolojileri Kullanım Araştırması, (2017) http://www.tuik.gov.tr/PreHaberBultenleri.do?id=24862, (05.08.2018).
  • Verplanken, B. ve Herabadi, A., (2001). “Individual Differences in Impulse Buying Tendency: Feeling and No Thinking”, European Journal of Personality, 15, pp. 71-83.
  • Wang, C.C. ve Yang, H., (2008). “Passion for online shopping: The influence of personality and compulsive buying”, Social Behavior and Personality: an international journal 36(5), pp. 693-706.
  • Workman, L. ve Paper, D. (2010). “Compulsive Buying: A Theoretical Framework”, Journal of Business Inquiry: Research, Education & Application, 9(1), pp. 89-126.
  • Young KS. (1998). Internet addiction: Emergence of a new clinical disorder. Cyberpsychol Behav;1:237-44.
  • Young KS. Psychology of computer use: XL. Addictive use of the Internet: A case that breaks the stereotype. Psychol Rep 1996;79 (3 Pt 1):899-902
  • Zeren D. ve Gökdağlı N., (2017). “Satın Alma Motivasyonları: Tüketicilerin Sanal Kompülsif Davranışları Üzerine Bir Araştırma”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Pazarlama Kongresi Özel Sayısı, ss. 41-55.
  • “Türkiye'de internete erişim oranı yüzde 80'i geçti”, 15/03/2018, https://www.cnnturk.com/bilim-teknoloji/turkiyede-internete-erisim-orani-yuzde-80i-gecti, (24.07.2018).
Toplam 48 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Volkan Yakın 0000-0001-6518-8348

Pınar Aytekin Bu kişi benim 0000-0003-4313-1927

Yayımlanma Tarihi 24 Haziran 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Cilt: 20 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yakın, V., & Aytekin, P. (2019). İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 20(1), 199-222. https://doi.org/10.24889/ifede.459306
AMA Yakın V, Aytekin P. İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. Haziran 2019;20(1):199-222. doi:10.24889/ifede.459306
Chicago Yakın, Volkan, ve Pınar Aytekin. “İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 20, sy. 1 (Haziran 2019): 199-222. https://doi.org/10.24889/ifede.459306.
EndNote Yakın V, Aytekin P (01 Haziran 2019) İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 20 1 199–222.
IEEE V. Yakın ve P. Aytekin, “İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 20, sy. 1, ss. 199–222, 2019, doi: 10.24889/ifede.459306.
ISNAD Yakın, Volkan - Aytekin, Pınar. “İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 20/1 (Haziran 2019), 199-222. https://doi.org/10.24889/ifede.459306.
JAMA Yakın V, Aytekin P. İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2019;20:199–222.
MLA Yakın, Volkan ve Pınar Aytekin. “İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 20, sy. 1, 2019, ss. 199-22, doi:10.24889/ifede.459306.
Vancouver Yakın V, Aytekin P. İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2019;20(1):199-222.

Cited By








Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
TR-DİZİN, SOBIAD, Araştırmax tarafından taranmaktadır.

Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınevi Web Sitesi

Dergi İletişim Bilgileri Sayfası