Bu çalışmanın amacı; Antalya kent merkezinde yer alan memleket kahvelerinin tercih edilme nedenlerinin ve rekreasyonel öneminin belirlenmesidir. Örneklem memleket kahvelerine gidilen zamanda orada olan ve aralarından tesadüfi olarak seçilmiş toplam 100 kişiden bir kadın 99 erkek oluşmaktadır. Araştırmada demografik verilerin alındığı sorulara ilave olarak bireylerin memleket kahvelerine neden gittiklerine dönük maddelerin yer aldığı anket formu kullanılmıştır. Verilerin analizinde tanımlayıcı istatistiki yöntemler yanında karşılaştırmalarda ANOVA testi ve bağımsız örneklerde T Test kullanılmış ve sonuçlar 0.05 anlamlılık düzeyinde değerlendirilmiştir
Antalya memleket kahveleri kamusal alan rekreasyonel önem tercih etme.
The purpose of this research is to determine the factors which have effect on motivation of the individuals to go to Countryman Coffee Stall and the recreational importance. Sampling group consist of 100 volunteer participants which selected randomly by using simple random sampling method among participants. The questionaire form includes demographics variables, and the motivational factors which effects participants to go Countrman coffee stall. In the process of assessing data the descriptive statistic methods, One Way ANOVA and Independent samples T test have been used, results have been assessed according to significant level 0.05.
Antalya countryman coffee stall communal places recreational importance preferring.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Sayı: 9 |