Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

INFLUENCER: BUILDING YOUR PERSONAL BRAND IN THE AGE OF SOCIAL MEDIA

Yıl 2022, Cilt: 9 Sayı: 2, 748 - 752, 30.10.2022

Öz

Author: Brittany HENNESSY,
Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak (Influencer: Building Your Personal Brand in the Age of Social Media),
Alara ERGİN (translated by),
İstanbul: Nova Yayınları,
2022, 208 p.
ISBN: 978-625-8489-23-1

Kaynakça

  • HENNESSY, B. (2022). INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK, Influencer Building Your Personal Brand in the Age of Social Media, Alara ERGİN (çev.), İstanbul: Nova Yayınları, 208 s., ISBN: 978-625-8489-23-1.

INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK

Yıl 2022, Cilt: 9 Sayı: 2, 748 - 752, 30.10.2022

Öz

Yazar: Brittany HENNESSY,
Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak (Influencer: Building Your Personal Brand in the Age of Social Media),
Alara ERGİN (çev.),
İstanbul: Nova Yayınları,
2022, 208 s.
ISBN: 978-625-8489-23-1

Kaynakça

  • HENNESSY, B. (2022). INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK, Influencer Building Your Personal Brand in the Age of Social Media, Alara ERGİN (çev.), İstanbul: Nova Yayınları, 208 s., ISBN: 978-625-8489-23-1.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Kitap İncelemeleri
Yazarlar

Murat Başal 0000-0003-1440-659X

Erken Görünüm Tarihi 30 Ekim 2022
Yayımlanma Tarihi 30 Ekim 2022
Kabul Tarihi 12 Ekim 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022 Cilt: 9 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Başal, M. (2022). INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9(2), 748-752.

Creative Commons Lisansı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.