Author: Brittany HENNESSY,
Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak (Influencer: Building Your Personal Brand in the Age of Social Media),
Alara ERGİN (translated by),
İstanbul: Nova Yayınları,
2022, 208 p.
ISBN: 978-625-8489-23-1
Yazar: Brittany HENNESSY,
Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak (Influencer: Building Your Personal Brand in the Age of Social Media),
Alara ERGİN (çev.),
İstanbul: Nova Yayınları,
2022, 208 s.
ISBN: 978-625-8489-23-1
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Kitap İncelemeleri |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 30 Ekim 2022 |
Yayımlanma Tarihi | 30 Ekim 2022 |
Kabul Tarihi | 12 Ekim 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2022 Cilt: 9 Sayı: 2 |
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. |
---|