Web 2.0 teknolojilerinin ortaya çıkısıyla hayatımıza giren sosyal medya tüketiciler arasında kısa zamanda popülarite kazanmış ve kullanımı yaygınlaşmıştır. Tüketiciler, sosyal medya ağlarında içerik yaratarak, bilgi ve fikirlerini paylaşarak etkileşim haline girerek, daha aktif bireylere dönüşmüş ve hem diğer tüketiciler, hem de firmalar açısından deger yaratan konuma gelmiştir. Dolayısıyla sosyal medya konusunda stratejik kararlar almak ve tüketici tarafından tarafsız biçimde ifade edilen bilgi akısını ve etkileşimi izleyerek, avantaja çevirmek firmalar için oldukça önemli hale gelmiştir. Bu çalısmada sosyal medyada müşteri etkileşimi ve sosyal medyada firmalara yönelik algı, sosyal medya kullanıcıları ile Facebook, Twitter ve Linkedin ağlarında yapılan bir anket ile ölçülmüs; veri analiz yöntemi olarak faktör analizi kullanılmıştır.
Bölüm | Sayı |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Haziran 2013 |
Gönderilme Tarihi | 15 Mayıs 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Cilt: 2 Sayı: 2 |