BibTex RIS Kaynak Göster

THE IMPACT OF RETAILER BRAND GOODS ON DECISION OF BUYING: A RESEARCH IN MUGLA CITY OF CENTER

Yıl 2007, Cilt: 3 Sayı: 6, 21 - 32, 01.12.2007

Öz

There are differences between the role’s of the retailing today and the retailing before. Many important elements have affected the development of modern retailing and the changes in consumer’s choices and tastes and today’s more valuable time are considered as the most leading factors of these. In this study, the factors which affect the behaviors of consumers in buying retailer brand goods are investigated based on consumers in the center of Mugla

Kaynakça

  • Arpacı, Tamer, Doğan Yaşar Ayhan, Doğan Tuncer, M. Mithat Üner ve Erinç Böge (1992), Pazarlama, Gazi Yayınları, Ankara.
  • Blythe, Jim, (Çev. Yavuz Odabası.), (2001), Pazarlama İlkeleri, Bilim Teknik Yayınevi, İstanbul
  • İslamoglu, Hamdi.(2000), Pazarlama Yönetimi (Stratejik Ve Global Yaklasım), Beta Yayınları, İstanbul.
  • İslamoglu, Hamdi. (2002), Pazarlama İlkeleri, Beta Yayınları, İstanbul.
  • Kotler, Philip.(Çev.:Nejat Muallimoglu).(2000), Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınları, İstanbul.
  • Mucuk, İsmet.(2000), Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul.
  • Odabası, Yavuz Ve Oyman Mine. (2001), Pazarlama İletisim Yönetimi, Mediacat Yayınları, İstanbul.
  • Prıde, William M. Ve Ferrel O.C. (1987), Marketing, Basic Concepts And Decisions, Fifth Edition.
  • Stanton, William J.Vd. (1981), Fundementals Of Marketing, Tenth Edition, Mcgraw-Hill Inc.
  • Tek. Ömer Baybars (1990), Pazarlama İlkeleri Ve Uygulamalar, İzmir.
  • Tek, Ömer Baybars. (1999), Pazarlama İlkeleri, Beta Yayınları, İstanbul.
  • Tersptra, V. And R. Sarathy (2000), International Marketing, Dryden, A.B.D.
  • Yükselen, Cemal. (1998), Pazarlama İlkeler-Yönetim, Detay Yayınları, Ankara.

TÜKETİCİLERİN “PERAKENDECİ MARKALI” ÜRÜNLERİ SATIN ALMA KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER: MUĞLA İL MERKEZİ’NDE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2007, Cilt: 3 Sayı: 6, 21 - 32, 01.12.2007

Öz

Eskiden perakendeciliğin işlevleri ile günümüzde perakendeciliğin işlevleri arasında farklar bulunmaktadır. Modern Perakendeciliğin gelişmesinde birçok önemli unsur yer almakta ve bunların başında tüketici zevk ve tercihlerindeki değişimler, günümüz koşullarında zamanın daha değerli hale gelmesi yer almaktadır. Bu çalışmada Muğla il merkezinde tüketiciler baz alınarak tüketicilerin perakendeci markalı ürünleri satın alma davranışlarını etkileyen faktörler araştırılmıştır.

Kaynakça

  • Arpacı, Tamer, Doğan Yaşar Ayhan, Doğan Tuncer, M. Mithat Üner ve Erinç Böge (1992), Pazarlama, Gazi Yayınları, Ankara.
  • Blythe, Jim, (Çev. Yavuz Odabası.), (2001), Pazarlama İlkeleri, Bilim Teknik Yayınevi, İstanbul
  • İslamoglu, Hamdi.(2000), Pazarlama Yönetimi (Stratejik Ve Global Yaklasım), Beta Yayınları, İstanbul.
  • İslamoglu, Hamdi. (2002), Pazarlama İlkeleri, Beta Yayınları, İstanbul.
  • Kotler, Philip.(Çev.:Nejat Muallimoglu).(2000), Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınları, İstanbul.
  • Mucuk, İsmet.(2000), Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul.
  • Odabası, Yavuz Ve Oyman Mine. (2001), Pazarlama İletisim Yönetimi, Mediacat Yayınları, İstanbul.
  • Prıde, William M. Ve Ferrel O.C. (1987), Marketing, Basic Concepts And Decisions, Fifth Edition.
  • Stanton, William J.Vd. (1981), Fundementals Of Marketing, Tenth Edition, Mcgraw-Hill Inc.
  • Tek. Ömer Baybars (1990), Pazarlama İlkeleri Ve Uygulamalar, İzmir.
  • Tek, Ömer Baybars. (1999), Pazarlama İlkeleri, Beta Yayınları, İstanbul.
  • Tersptra, V. And R. Sarathy (2000), International Marketing, Dryden, A.B.D.
  • Yükselen, Cemal. (1998), Pazarlama İlkeler-Yönetim, Detay Yayınları, Ankara.
Toplam 13 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Erdoğan Gavcar Bu kişi benim

Saliha Didin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 3 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Gavcar, E., & Didin, S. (2007). TÜKETİCİLERİN “PERAKENDECİ MARKALI” ÜRÜNLERİ SATIN ALMA KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER: MUĞLA İL MERKEZİ’NDE BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Yönetim İktisat Ve İşletme Dergisi, 3(6), 21-32.