To carry out a healthy and productive violin teaching, the qualities in the learning process should be perceived very well and it should be benefited from the scientific data about learning so that the methods in violin teaching can be based on a scientific foundation. Besides the factors which have an influence on this process can be turned to account in a more conscious teaching system
Keman öğretiminin sağlıklı ve verimli bir biçimde yürütülebilmesi için, öğrenme sürecine ilişkin özelliklerin iyi kavranması ve öğrenme konusundaki bilimsel verilerden yararlanılması gerekir. Böylece, keman öğretiminde kullanılan yöntemler bilimsel bir temele dayandırılabilir ve bu süreçte rol oynayan faktörler daha bilinçli bir öğretim doğrultusunda değerlendirilebilir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 2 Sayı: 4 |