Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Pilancı, H. (2019). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler. Ankara: Pegem Akademi, 75 s. ISBN 978-605-241-708-9

Yıl 2019, , 212 - 216, 15.12.2019
https://doi.org/10.20860/ijoses.628076

Öz

Kaynakça

  • Akyıldız, M. (2015). Açık ve Uzaktan Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme Politikaları, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, C:1, S:3, s.8-25.
  • Kaya, Z. (2002). Uzaktan Eğitim. Ankara: Pegem Akademi.
  • Karadağ, N. (2014). Açık ve Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme: Mega Üniversitelerdeki Uygulamalar. (Yayımlanmamış Doktora Tezi). Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı, Eskişehir.
  • Özbay, Ö. (2015). Dünyada ve Türkiye’de Uzaktan Eğitimin Güncel Durumu. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, Sayı: 5, s.376-394.
  • Pilancı, H. (2018). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenenlerde Etkileşim: Eşzamansız İletişimde Öğretim Diyalogları. Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, C:4, S:7, s.75-90.
  • Pilancı, H. (2019). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler. Ankara: Pegem Akademi.
  • Şen, Ü. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim Programları. KEFAD, C:17, S:2, s.411-428.

Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler

Yıl 2019, , 212 - 216, 15.12.2019
https://doi.org/10.20860/ijoses.628076

Öz

Yabancı dil olarak
Türkçe öğretiminin teknolojiden destek alarak yaygın bir tabanda verimli bir
şekilde sunulabilmesi için belirli ve ortak bir değerlendirme deseninin olması gerekmektedir. Bu konuya dikkat çeken ve bu alanda geniş kapsamlı yazılan bir
eser olan “Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler” adlı
çalışma, Doç. Dr. Hülya Pilancı tarafından kaleme alınmış, Pegem Akademi’den
2019 Haziran ayında bilim camiasına sunulmuştur. Bu tanıtım yazısında, eserin bölümleri, amacı, önemi ve alanyazındaki yeri hakkında değerlendirmelerde bulunulacaktır. 

Kaynakça

  • Akyıldız, M. (2015). Açık ve Uzaktan Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme Politikaları, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, C:1, S:3, s.8-25.
  • Kaya, Z. (2002). Uzaktan Eğitim. Ankara: Pegem Akademi.
  • Karadağ, N. (2014). Açık ve Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme: Mega Üniversitelerdeki Uygulamalar. (Yayımlanmamış Doktora Tezi). Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı, Eskişehir.
  • Özbay, Ö. (2015). Dünyada ve Türkiye’de Uzaktan Eğitimin Güncel Durumu. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, Sayı: 5, s.376-394.
  • Pilancı, H. (2018). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenenlerde Etkileşim: Eşzamansız İletişimde Öğretim Diyalogları. Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, C:4, S:7, s.75-90.
  • Pilancı, H. (2019). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler. Ankara: Pegem Akademi.
  • Şen, Ü. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim Programları. KEFAD, C:17, S:2, s.411-428.
Toplam 7 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Kitap Tanıtımı
Yazarlar

Burak Sözer 0000-0002-1313-4900

Yayımlanma Tarihi 15 Aralık 2019
Gönderilme Tarihi 1 Ekim 2019
Kabul Tarihi 10 Aralık 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019

Kaynak Göster

APA Sözer, B. (2019). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler. Uluslararası Sosyal Ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(12), 212-216. https://doi.org/10.20860/ijoses.628076

İndeksler / Indexes

İdealOnline, INDEX COPERNİCUS [ICI], Eurasian Scientific Journal Index [ESJI], ISAM [Makaleler Veri Tabanı], SOBIAD, Scilit, 

tarafından dizinlenmekte, 


TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından izlenmektedir.


by.png


Dergimizde yayımlanan makaleler, aksi belirtilmediği sürece, Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası (CC BY 4.0) ile lisanslanır. Dergiye yayımlanmak üzere metin yollayan tüm yazar ve çevirmenlerin, gönderdikleri metnin yegâne telif sahibi olmaları ya da gerekli izinleri almış olmaları beklenir. Dergiye metin yollayan yazar ve çevirmenler bu metinlerin CC BY 4.0 kapsamında lisanslanacağını, aksini sayı editörlerine en başında açıkça beyan etmedikleri müddetçe, peşinen kabul etmiş sayılırlar.