BibTex RIS Kaynak Göster

Scholar-Practitioner Leadership: A Conceptual Foundation

Yıl 2014, Cilt: 10 Sayı: 3, 47 - 59, 01.12.2014

Öz

The scholar-practitioner leader operates reflexively in the boundaries between theory and practice, striving to create exemplars of democracy and social justice within schools while simultaneously meeting modern accountability demands. This article outlines a theoretical underpinning for scholarpractitioner leadership and provides means of operationalizing it in context

Yıl 2014, Cilt: 10 Sayı: 3, 47 - 59, 01.12.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA36MC55YJ
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Scott Bailey Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 10 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Bailey, S. (2014). Scholar-Practitioner Leadership: A Conceptual Foundation. International Journal Of Progressive Education, 10(3), 47-59.