• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

International Journal of Quality in Education

Cilt: 2 - Sayı: 1, 28.05.2018

Yıl: 2018

Makaleler

Konferans Bildirisi

1. THE HEASLY THINKING SKILLS SYSTEM: COMMUNITY OF INQUIRY AND EDU-TENSEGRITY

Berise Therese HEASLY

Sayfa: 1-12
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

2. AN ANALYSIS OF TURKISH MIDDLE SCHOOL SCIENCE EDUCATION PROGRAM PLACING CLIMATE CHANGE ISSUES IN THE CONTEXT OF EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT

Sinem DEMİRCİ Elvan ŞAHİN

Sayfa: 13-21
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Olgu Sunumu

3. DIAGNOSIS OF STUDENTS' PRECONDITIONS AND THE DEVELOPMENT OF ADAPTIVE TEACHING BY USING THE EXAMPLE OF THE GERMAN ENERGY TRANSITION

Katharina HİLLER

Sayfa: 22-47
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

4. TEACHER CANDIDATES’ OPINIONS ABOUT INSTRUCTIONAL METHODS AND TECHNIQUES

Menekşe ESKİCİ

Sayfa: 48-64
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

5. NON-FORMAL EDUCATION FOR A SUSTAINABLE DEVELOPMENT PROGRAM IN CAIRO

Mennatallah NADA

Sayfa: 65-91
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Derleme

6. INDUSTRIAL HERITAGE EDUCATION FOR SUSTAINABILITY

Zdena ROSİCKA

Sayfa: 92-98
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 1 Sayı: 1, 30.12.2017
    • Cilt: 2 Sayı: 1, 28.05.2018
    • Cilt: 3 Sayı: 1, 8.07.2020
    • Cilt: 4 Sayı: 1, 11.11.2020