Comparison of Eco-Schools and Other Primary Schools in Terms of Environmental Education
Yıl 2009,
Cilt: 8 Sayı: 2, 401 - 414, 01.06.2009
Sema Aktepe
Sönmez Girgin
Kaynakça
- Carlsson, M. & Sanders, D. (2004). Perspectives on participation in collaborative projects between schools and external actors. AERA Meeting. San Diego.
- Çevre BakanlF F. (2003). Çevre El Kitab . Ankara: Çevre BakanlF F, Çevre E itimi ve YayFn Dairesi BaGkanlF F.
- Gülen, S. (2002). Lise 1 Biyoloji MüfredatFnda Yer Alan “Ekoloji – Dünya OrtamF ve CanlFlar” Ünitesinin
- De erlendirilmesi. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü (YayFnlanmamFG Yüksek Lisans Tezi). Dytham, C. (2003). Choosing and using statistics: a biologist’s guide. 2nd ed. Blackwell Publishing. nanç, N ve Kurgun E. (2000). Çevre E itimi ve HalkFn Bilinçlendirilmesi. . Kiziro lu, N. nanç ve L. Turan (Ed.), V.
- Uluslararas Ekoloji ve Çevre Sorunlar Sempozyumu. Ankara: Çevre BakanlF F YayFnF. Külköylüo lu, O. (2000). Çevre E itiminde YapFsal Unsurlar ve Amaçlar, Üniversitelerin E itimde Önemi. . Kiziro lu, N. nanç ve L. Turan (Ed.), V. Uluslararas Ekoloji ve Çevre Sorunlar Sempozyumu. Ankara: Çevre BakanlF F YayFnF.
- Özinönü, K. (1983). Çevre E itiminin Çevre Sorununun Çözümüne Ekonomik KatkFsF. Çevre Sorunlar n n
- Çözümlenmesinde Ekonomik Yakla mlar ve Kaynak Sa lama Sempozyumu. Ankara: Türkiye Çevre Koruma ve YeGillendirme Derne i YayFnF. Rauch, F. (2000). Schools: a place of ecological learning. Environmental Education Research, 6 (3), 245-258.
- Titrek, O. (1999). lkö retim OkullarFnFn Çevre le liGkileri. Ankara: Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
- (YayFnlanmamFG Yüksek Lisans Tezi). TÜRÇEV, (1995). Eko-Okullar El Kitapç . Çeviri: Serinyel, M. (Tidy Britain Group’dan tercüme). Dösimm BasFmevi,
İlköğretimde Eko-Okullar ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması
Yıl 2009,
Cilt: 8 Sayı: 2, 401 - 414, 01.06.2009
Sema Aktepe
Sönmez Girgin
Kaynakça
- Carlsson, M. & Sanders, D. (2004). Perspectives on participation in collaborative projects between schools and external actors. AERA Meeting. San Diego.
- Çevre BakanlF F. (2003). Çevre El Kitab . Ankara: Çevre BakanlF F, Çevre E itimi ve YayFn Dairesi BaGkanlF F.
- Gülen, S. (2002). Lise 1 Biyoloji MüfredatFnda Yer Alan “Ekoloji – Dünya OrtamF ve CanlFlar” Ünitesinin
- De erlendirilmesi. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü (YayFnlanmamFG Yüksek Lisans Tezi). Dytham, C. (2003). Choosing and using statistics: a biologist’s guide. 2nd ed. Blackwell Publishing. nanç, N ve Kurgun E. (2000). Çevre E itimi ve HalkFn Bilinçlendirilmesi. . Kiziro lu, N. nanç ve L. Turan (Ed.), V.
- Uluslararas Ekoloji ve Çevre Sorunlar Sempozyumu. Ankara: Çevre BakanlF F YayFnF. Külköylüo lu, O. (2000). Çevre E itiminde YapFsal Unsurlar ve Amaçlar, Üniversitelerin E itimde Önemi. . Kiziro lu, N. nanç ve L. Turan (Ed.), V. Uluslararas Ekoloji ve Çevre Sorunlar Sempozyumu. Ankara: Çevre BakanlF F YayFnF.
- Özinönü, K. (1983). Çevre E itiminin Çevre Sorununun Çözümüne Ekonomik KatkFsF. Çevre Sorunlar n n
- Çözümlenmesinde Ekonomik Yakla mlar ve Kaynak Sa lama Sempozyumu. Ankara: Türkiye Çevre Koruma ve YeGillendirme Derne i YayFnF. Rauch, F. (2000). Schools: a place of ecological learning. Environmental Education Research, 6 (3), 245-258.
- Titrek, O. (1999). lkö retim OkullarFnFn Çevre le liGkileri. Ankara: Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
- (YayFnlanmamFG Yüksek Lisans Tezi). TÜRÇEV, (1995). Eko-Okullar El Kitapç . Çeviri: Serinyel, M. (Tidy Britain Group’dan tercüme). Dösimm BasFmevi,