BibTex RIS Kaynak Göster

Comparison of Eco-Schools and Other Primary Schools in Terms of Environmental Education

Yıl 2009, Cilt: 8 Sayı: 2, 401 - 414, 01.06.2009

Kaynakça

  • Carlsson, M. & Sanders, D. (2004). Perspectives on participation in collaborative projects between schools and external actors. AERA Meeting. San Diego.
  • Çevre BakanlF F. (2003). Çevre El Kitab . Ankara: Çevre BakanlF F, Çevre E itimi ve YayFn Dairesi BaGkanlF F.
  • Gülen, S. (2002). Lise 1 Biyoloji MüfredatFnda Yer Alan “Ekoloji – Dünya OrtamF ve CanlFlar” Ünitesinin
  • De erlendirilmesi. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü (YayFnlanmamFG Yüksek Lisans Tezi). Dytham, C. (2003). Choosing and using statistics: a biologist’s guide. 2nd ed. Blackwell Publishing. nanç, N ve Kurgun E. (2000). Çevre E itimi ve HalkFn Bilinçlendirilmesi. . Kiziro lu, N. nanç ve L. Turan (Ed.), V.
  • Uluslararas Ekoloji ve Çevre Sorunlar Sempozyumu. Ankara: Çevre BakanlF F YayFnF. Külköylüo lu, O. (2000). Çevre E itiminde YapFsal Unsurlar ve Amaçlar, Üniversitelerin E itimde Önemi. . Kiziro lu, N. nanç ve L. Turan (Ed.), V. Uluslararas Ekoloji ve Çevre Sorunlar Sempozyumu. Ankara: Çevre BakanlF F YayFnF.
  • Özinönü, K. (1983). Çevre E itiminin Çevre Sorununun Çözümüne Ekonomik KatkFsF. Çevre Sorunlar n n
  • Çözümlenmesinde Ekonomik Yakla mlar ve Kaynak Sa lama Sempozyumu. Ankara: Türkiye Çevre Koruma ve YeGillendirme Derne i YayFnF. Rauch, F. (2000). Schools: a place of ecological learning. Environmental Education Research, 6 (3), 245-258.
  • Titrek, O. (1999). lkö retim OkullarFnFn Çevre le liGkileri. Ankara: Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • (YayFnlanmamFG Yüksek Lisans Tezi). TÜRÇEV, (1995). Eko-Okullar El Kitapç . Çeviri: Serinyel, M. (Tidy Britain Group’dan tercüme). Dösimm BasFmevi,

İlköğretimde Eko-Okullar ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması

Yıl 2009, Cilt: 8 Sayı: 2, 401 - 414, 01.06.2009

Kaynakça

  • Carlsson, M. & Sanders, D. (2004). Perspectives on participation in collaborative projects between schools and external actors. AERA Meeting. San Diego.
  • Çevre BakanlF F. (2003). Çevre El Kitab . Ankara: Çevre BakanlF F, Çevre E itimi ve YayFn Dairesi BaGkanlF F.
  • Gülen, S. (2002). Lise 1 Biyoloji MüfredatFnda Yer Alan “Ekoloji – Dünya OrtamF ve CanlFlar” Ünitesinin
  • De erlendirilmesi. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü (YayFnlanmamFG Yüksek Lisans Tezi). Dytham, C. (2003). Choosing and using statistics: a biologist’s guide. 2nd ed. Blackwell Publishing. nanç, N ve Kurgun E. (2000). Çevre E itimi ve HalkFn Bilinçlendirilmesi. . Kiziro lu, N. nanç ve L. Turan (Ed.), V.
  • Uluslararas Ekoloji ve Çevre Sorunlar Sempozyumu. Ankara: Çevre BakanlF F YayFnF. Külköylüo lu, O. (2000). Çevre E itiminde YapFsal Unsurlar ve Amaçlar, Üniversitelerin E itimde Önemi. . Kiziro lu, N. nanç ve L. Turan (Ed.), V. Uluslararas Ekoloji ve Çevre Sorunlar Sempozyumu. Ankara: Çevre BakanlF F YayFnF.
  • Özinönü, K. (1983). Çevre E itiminin Çevre Sorununun Çözümüne Ekonomik KatkFsF. Çevre Sorunlar n n
  • Çözümlenmesinde Ekonomik Yakla mlar ve Kaynak Sa lama Sempozyumu. Ankara: Türkiye Çevre Koruma ve YeGillendirme Derne i YayFnF. Rauch, F. (2000). Schools: a place of ecological learning. Environmental Education Research, 6 (3), 245-258.
  • Titrek, O. (1999). lkö retim OkullarFnFn Çevre le liGkileri. Ankara: Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • (YayFnlanmamFG Yüksek Lisans Tezi). TÜRÇEV, (1995). Eko-Okullar El Kitapç . Çeviri: Serinyel, M. (Tidy Britain Group’dan tercüme). Dösimm BasFmevi,
Toplam 9 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sema Aktepe Bu kişi benim

Sönmez Girgin

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 8 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Aktepe, S., & Girgin, S. (2009). İlköğretimde Eko-Okullar ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması. İlköğretim Online, 8(2), 401-414.
AMA Aktepe S, Girgin S. İlköğretimde Eko-Okullar ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması. İOO. Haziran 2009;8(2):401-414.
Chicago Aktepe, Sema, ve Sönmez Girgin. “İlköğretimde Eko-Okullar Ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması”. İlköğretim Online 8, sy. 2 (Haziran 2009): 401-14.
EndNote Aktepe S, Girgin S (01 Haziran 2009) İlköğretimde Eko-Okullar ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması. İlköğretim Online 8 2 401–414.
IEEE S. Aktepe ve S. Girgin, “İlköğretimde Eko-Okullar ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması”, İOO, c. 8, sy. 2, ss. 401–414, 2009.
ISNAD Aktepe, Sema - Girgin, Sönmez. “İlköğretimde Eko-Okullar Ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması”. İlköğretim Online 8/2 (Haziran 2009), 401-414.
JAMA Aktepe S, Girgin S. İlköğretimde Eko-Okullar ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması. İOO. 2009;8:401–414.
MLA Aktepe, Sema ve Sönmez Girgin. “İlköğretimde Eko-Okullar Ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması”. İlköğretim Online, c. 8, sy. 2, 2009, ss. 401-14.
Vancouver Aktepe S, Girgin S. İlköğretimde Eko-Okullar ve Klasik Okulların Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması. İOO. 2009;8(2):401-14.