Ülkemizde 1990–1991 ö retim yFlFndan bugüne devam etmekte olan taGFmalF e itim özellikle kFrsal kesimde yaGayan ö renciler için vazgeçilmez öneme sahiptir. KFrsal kesimde yaGayan ö renciler için okula ulaGFm ve e itim konusunda fFrsat eGitli i sa layabilmektedir. Her ne kadar avantajlarF olsa da taGFmalF e itimde de karGFlaGFlan çeGitli sorunlar bulunmaktadFr. Bu çalFGmada 2007–2008 ö retim yFlFnda Mersin’in Gülnar ilçesinde uygulanmakta olan taGFmalF e itimde ö rencilerin ulaGFm, beslenme, ders performansF ve ders dFGF faaliyetler konularFnda karGFlaGtFklarF sorunlar ve bunlara getirilebilecek çözüm önerileri ortaya çFkarFlmaya çalFGFlmFGtFr
Transportation in primary education which continued since 1990 is indispensable for
students who live in rural areas. Transportation provides rural area students same opportunity about
education and school access like in cities. Besides having many advantages, transportation in education
has also some problems. Aim of this study is to explore problems of students and find out suggestions
about transportation, nutrition, course achievement and leisure time activities after school in Gulnar.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Haziran 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 8 Sayı: 1 |