Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?

Yıl 2003, Cilt: 2 Sayı: 1, - , 26.06.2003

Öz

-

Kaynakça

  • Dunbar, B. (1998). Why problem solving with a small “p”. Primary Educator, 4 (3), 2. Hiebert, J., Carpenter, T. P., Fennema, E., Fuson, K., Human, P.,Murray, H., Oliver, A., & Wearne, D. (1996), Problem Solving as a Basis for reform in curriculum and Instruction: The case of mathematics. Educational Researcher, 25, 12-21. Kamii, C. & Joseph, L. L. (1989). Young children continue to reinvent arithmetic. New York: Teachers College. Olkun, S. ve Toluk, Z. (2001). İlköğretimde Matematik Öğretimi: 1-5 Sınıflar. Ankara: Artım Putnam, R. T., Lampert, M., & Peterson, P. L., (1990). Alternative perspectives on knowing mathematics in elementary schools. In C. B. Cazden (Ed.), Review of Research in Education (Vol. 16) (pp. 57-150). Washington: DC: American Educational Reserch Association. Toluk, Z. ve Olkun, S. (2002). Türkiye’de Matematik Eğitiminde Problem Çözme: 1-5 Sınıflar Matematik Ders Kitapları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2(2), 563-581.

Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?

Yıl 2003, Cilt: 2 Sayı: 1, - , 26.06.2003

Öz

Bu makalede TIMSS’in matematiğin bir desen arama bulma bilimi olduğunu temel
alarak sorduğu bir soruda Türk öğrencilerin performansı irdelenmekte, buna bağlı olarak
Türkiye’de matematik eğitiminin matematiğe bakış açısının bir değerlendirmesi
yapılmakta , ve anılan bilgi ve becerilerin geliştirilmesi için öğrencilere ne tür etkinlikler
yaptırılabileceği tartışılmakta ve etkinlik örnekleri sunulmaktadır.

Kaynakça

  • Dunbar, B. (1998). Why problem solving with a small “p”. Primary Educator, 4 (3), 2. Hiebert, J., Carpenter, T. P., Fennema, E., Fuson, K., Human, P.,Murray, H., Oliver, A., & Wearne, D. (1996), Problem Solving as a Basis for reform in curriculum and Instruction: The case of mathematics. Educational Researcher, 25, 12-21. Kamii, C. & Joseph, L. L. (1989). Young children continue to reinvent arithmetic. New York: Teachers College. Olkun, S. ve Toluk, Z. (2001). İlköğretimde Matematik Öğretimi: 1-5 Sınıflar. Ankara: Artım Putnam, R. T., Lampert, M., & Peterson, P. L., (1990). Alternative perspectives on knowing mathematics in elementary schools. In C. B. Cazden (Ed.), Review of Research in Education (Vol. 16) (pp. 57-150). Washington: DC: American Educational Reserch Association. Toluk, Z. ve Olkun, S. (2002). Türkiye’de Matematik Eğitiminde Problem Çözme: 1-5 Sınıflar Matematik Ders Kitapları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2(2), 563-581.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zülbiye Toluk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 26 Haziran 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Toluk, Z. (2003). Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İlköğretim Online, 2(1).
AMA Toluk Z. Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İOO. Mart 2003;2(1).
Chicago Toluk, Zülbiye. “Üçüncü Uluslararasi Matematik Ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?”. İlköğretim Online 2, sy. 1 (Mart 2003).
EndNote Toluk Z (01 Mart 2003) Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İlköğretim Online 2 1
IEEE Z. Toluk, “Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?”, İOO, c. 2, sy. 1, 2003.
ISNAD Toluk, Zülbiye. “Üçüncü Uluslararasi Matematik Ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?”. İlköğretim Online 2/1 (Mart 2003).
JAMA Toluk Z. Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İOO. 2003;2.
MLA Toluk, Zülbiye. “Üçüncü Uluslararasi Matematik Ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?”. İlköğretim Online, c. 2, sy. 1, 2003.
Vancouver Toluk Z. Üçüncü Uluslararasi Matematik ve Fen Arastirmasi (TIMSS): Matematik Nedir?. İOO. 2003;2(1).