BibTex RIS Kaynak Göster

QUALITATIVE STUDY OF THE PROBLEMS FACED BY THE REFUGEES IN TURKEY

Yıl 2018, Cilt: 3 Sayı: 2, 191 - 206, 01.11.2018

Kaynakça

  • AFAD, (2014). https://www.afad.gov.tr/upload/Node/17934/xfiles/turkiye_deki-suriyeli-kadinlar_
  • _2_.pdf. Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • AFAD,(2017).https://www.afad.gov.tr/upload/Node/25337/xfiles/17aTurkiye_deki_Suriyelilerin_Dem ografik_Gorunumu_Yasam_Kosullari_ve_Gelecek_Beklentilerine_Yonelik_Saha_Arastirmasi_2017.p df, Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • Akpınar,T. (2017). Türkiye‟deki suriyeli mülteci çocukların ve kadınların sosyal politika bağlamında yaşadıkları sorunlar, Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 03(03).
  • AvrupaKomisyonu,(2018).http://ec.europa.eu/echo/files/aid/countries/factsheets/turkey_syrian_crisis_ tr.pdf, Erişim Tarihi: 29.09.2018.
  • Bunar, N. (2017). Migration and Education in Sweden: Integration of Migrants in theSwedish School Education
  • And Higher EducationSystems , NESET II ad hoc question No. 3/2017 .Stockholm University.
  • Duruel, M. (2017). Suriyeli sığınmacıların karşılaştıkları temel sorunlar, algı ve beklentiler, Akademik
  • Bakış Dergisi, Sayı: 62 Temmuz – Ağustos 2017 Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi
  • ISSN:1694-528X İktisat ve Girişimcilik Üniversitesi, Türk Dünyası Kırgız – Türk Sosyal Bilimler
  • Enstitüsü, Celalabat – Kırgızistan. Dustmann, C.,&Glitz, A. (2011). Migration andeducation. In Handbook of theEconomics of
  • Education (Vol. 4, pp. 327-439). Elsevier. Erdoğan, M. M. (2018). Suriyeliler Barometresi - SB 2017 Suriyelilerle Uyum İçinde Yaşamın
  • Çerçevesi, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları 625, ISBN 9786053995135 ,1. Baskı İstanbul, Mart
  • EUNEC.(2013). MıgratıonAndEducatıon, Report of theconference of theEuropeanNetwork of
  • EducationCouncils, Larnaca, 15-17 October2012 withthesupport of theEuropeanCommission
  • DG EducationandCulture, Brussels, January 2013.
  • Faas, B.,Bettin, L:, Mohamed Ali, D. (2016). AB ve Türkiye‟de Mülteci ve Sığınmacılar, Sivil
  • Toplum Diyaloğu Kadınlar Göç Yolunda Projesi file:///C:/Users/User/Downloads/KADEM_AB_Turkiyede_Multeci_ve_Siginmacilar_Anket_Raporu_ TR.pdf Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • Göç İdaresi Genel Müdürlüğü (2018). Göç istatistikleri. http://www.goc.gov.tr/icerik/goc- istatistikleri_Erişim tarihi:22.09.2018.
  • Harunoğulları, M. (2016). Suriyeli sığınmacı çocuk işçiler ve sorunları: Kilis örneği. Göç Dergisi, 3(1), 29-63.
  • IOM (2018). Migration and the 2030 Agenda, International Organization for Migration 17, route des
  • Morillons 1211 Geneva 19 Switzerland.
  • Kağnıcı, Y. D. (2017). Suriyeli mülteci çocukların kültürel uyum sürecinde psikolojik danışmanlarına düşen rol ve sorumluluklar, Elementary Education Online, İlköğretim Online, 16(4),1768-1776,2017.
  • Kartal, B. (2018). Suriyeli göçünün çok yönlü doğasına giriş, Bilhan Kartal & Ural Manço (Edt)
  • Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221- , Transnational Press London. Koçoğlu, A., ve Yanpar Yelken, T. (2018). Suriyeli öğrencilere Türkçe dil becerileri kazandırma sürecinde ilkokul Türkçe dersi öğretim programları ile ilgili öğretmen görüşleri. Eğitimde Nitel
  • Araştırmalar Dergisi-Journal of Qualitative Research in Education, 6(2), 131-160. DOI:10.14689/issn.2148 -2624.1.6c2s7m.
  • Koyuncu, A. (2018). Türkiye toplumunda surıyeli sığınmacıların toplumsal kabulü ve dışlanması
  • Bilhan Kartal & Ural Manço (Edt), Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221-251, Transnational Press London. Önal, A. ; Keklik, B. (2016). Mülteci ve sığınmacıların sağlık hizmetlerine erişimde yaşadığı sorunlar: Isparta ilinde bir uygulama, Vizyoner Dergisi, 7(15), 132-148.
  • Öner-Ihlamur, G., S.(2018). Suriyeli çocukların eğitim hakkı ve eğitime erişimi, Bilhan Kartal &
  • Ural Manço (Edt), Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221-251, Transnational Press London. Tani, M. (2017). Migration and Education, Think piece prepared forthe 2019 Global
  • EducationMonitoring Report Consultation, UNESCO. Tekin, U. & Yükseker, D. (2017). Göç Ve Eğitim: Türkiye‟de Ve Almanya‟da Aile Dili Okul Dilinden
  • Farklı Olan Çocukların Okullaşması Çalıştay Sonuç Raporu, Anadolu Kültür, Eınrıch Boll Stıftung Derneği Türkiye Temsilciliği. http://www.academia.edu/ Erişim tarihi: 23.09.2018.
  • Terhorst, A. (2017). Academic barriers for migrant middle school students in salinas,Master's Theses. ,San Jose State University SJSU ScholarWorks, California.
  • SASAM, (2018). Htpp/sahipkıran.org./sahipkıran-akademi. Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • Tuzcu, A., Bademli K.(2014). Göçün psikososyal boyutu. Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar, 6(1), 56
  • Süleymanov, A. (2016). Suriyeli Mülteci Çocuklarla El ele Projesi, Sultanbeyli İlçesindeki Suriyelilerin Yaşam
  • DeneyimleriSonuçRaporu.uyayinlari.com/uploads/SULTANBEYLİ_İLÇESİNDEKİ_SURİYELİLER İN_YAŞAM_DENEYİMLERİ_turkce_Doç_Dr_Abulfez_Suleymanov.pdf, Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • Üstün, A. ;Bayar, A. ; Bozkurt, E. (2017). Mülteci çocukların ailelerinin algılarına göre eğitim sorunları, Avrasya Sosyal ve Ekonumi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) Eurasian Journal of Researches in Social and Economics, ISSN:2148-9963
  • Zhou, B. (2014). Self-esteem among Migrant Children in China, paa2014.princeton.edu/papers/140787 . Erişim Tarihi: 27.09.2018.

Qualıtatıve Study Of The Problems Faced By The Refugees In Turkey

Yıl 2018, Cilt: 3 Sayı: 2, 191 - 206, 01.11.2018

Kaynakça

  • AFAD, (2014). https://www.afad.gov.tr/upload/Node/17934/xfiles/turkiye_deki-suriyeli-kadinlar_
  • _2_.pdf. Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • AFAD,(2017).https://www.afad.gov.tr/upload/Node/25337/xfiles/17aTurkiye_deki_Suriyelilerin_Dem ografik_Gorunumu_Yasam_Kosullari_ve_Gelecek_Beklentilerine_Yonelik_Saha_Arastirmasi_2017.p df, Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • Akpınar,T. (2017). Türkiye‟deki suriyeli mülteci çocukların ve kadınların sosyal politika bağlamında yaşadıkları sorunlar, Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi, 03(03).
  • AvrupaKomisyonu,(2018).http://ec.europa.eu/echo/files/aid/countries/factsheets/turkey_syrian_crisis_ tr.pdf, Erişim Tarihi: 29.09.2018.
  • Bunar, N. (2017). Migration and Education in Sweden: Integration of Migrants in theSwedish School Education
  • And Higher EducationSystems , NESET II ad hoc question No. 3/2017 .Stockholm University.
  • Duruel, M. (2017). Suriyeli sığınmacıların karşılaştıkları temel sorunlar, algı ve beklentiler, Akademik
  • Bakış Dergisi, Sayı: 62 Temmuz – Ağustos 2017 Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi
  • ISSN:1694-528X İktisat ve Girişimcilik Üniversitesi, Türk Dünyası Kırgız – Türk Sosyal Bilimler
  • Enstitüsü, Celalabat – Kırgızistan. Dustmann, C.,&Glitz, A. (2011). Migration andeducation. In Handbook of theEconomics of
  • Education (Vol. 4, pp. 327-439). Elsevier. Erdoğan, M. M. (2018). Suriyeliler Barometresi - SB 2017 Suriyelilerle Uyum İçinde Yaşamın
  • Çerçevesi, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları 625, ISBN 9786053995135 ,1. Baskı İstanbul, Mart
  • EUNEC.(2013). MıgratıonAndEducatıon, Report of theconference of theEuropeanNetwork of
  • EducationCouncils, Larnaca, 15-17 October2012 withthesupport of theEuropeanCommission
  • DG EducationandCulture, Brussels, January 2013.
  • Faas, B.,Bettin, L:, Mohamed Ali, D. (2016). AB ve Türkiye‟de Mülteci ve Sığınmacılar, Sivil
  • Toplum Diyaloğu Kadınlar Göç Yolunda Projesi file:///C:/Users/User/Downloads/KADEM_AB_Turkiyede_Multeci_ve_Siginmacilar_Anket_Raporu_ TR.pdf Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • Göç İdaresi Genel Müdürlüğü (2018). Göç istatistikleri. http://www.goc.gov.tr/icerik/goc- istatistikleri_Erişim tarihi:22.09.2018.
  • Harunoğulları, M. (2016). Suriyeli sığınmacı çocuk işçiler ve sorunları: Kilis örneği. Göç Dergisi, 3(1), 29-63.
  • IOM (2018). Migration and the 2030 Agenda, International Organization for Migration 17, route des
  • Morillons 1211 Geneva 19 Switzerland.
  • Kağnıcı, Y. D. (2017). Suriyeli mülteci çocukların kültürel uyum sürecinde psikolojik danışmanlarına düşen rol ve sorumluluklar, Elementary Education Online, İlköğretim Online, 16(4),1768-1776,2017.
  • Kartal, B. (2018). Suriyeli göçünün çok yönlü doğasına giriş, Bilhan Kartal & Ural Manço (Edt)
  • Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221- , Transnational Press London. Koçoğlu, A., ve Yanpar Yelken, T. (2018). Suriyeli öğrencilere Türkçe dil becerileri kazandırma sürecinde ilkokul Türkçe dersi öğretim programları ile ilgili öğretmen görüşleri. Eğitimde Nitel
  • Araştırmalar Dergisi-Journal of Qualitative Research in Education, 6(2), 131-160. DOI:10.14689/issn.2148 -2624.1.6c2s7m.
  • Koyuncu, A. (2018). Türkiye toplumunda surıyeli sığınmacıların toplumsal kabulü ve dışlanması
  • Bilhan Kartal & Ural Manço (Edt), Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221-251, Transnational Press London. Önal, A. ; Keklik, B. (2016). Mülteci ve sığınmacıların sağlık hizmetlerine erişimde yaşadığı sorunlar: Isparta ilinde bir uygulama, Vizyoner Dergisi, 7(15), 132-148.
  • Öner-Ihlamur, G., S.(2018). Suriyeli çocukların eğitim hakkı ve eğitime erişimi, Bilhan Kartal &
  • Ural Manço (Edt), Beklenmeyen Misafirler: Suriyeli Sığınmacılar Penceresinden Türkiye Toplumunun Geleceği, 221-251, Transnational Press London. Tani, M. (2017). Migration and Education, Think piece prepared forthe 2019 Global
  • EducationMonitoring Report Consultation, UNESCO. Tekin, U. & Yükseker, D. (2017). Göç Ve Eğitim: Türkiye‟de Ve Almanya‟da Aile Dili Okul Dilinden
  • Farklı Olan Çocukların Okullaşması Çalıştay Sonuç Raporu, Anadolu Kültür, Eınrıch Boll Stıftung Derneği Türkiye Temsilciliği. http://www.academia.edu/ Erişim tarihi: 23.09.2018.
  • Terhorst, A. (2017). Academic barriers for migrant middle school students in salinas,Master's Theses. ,San Jose State University SJSU ScholarWorks, California.
  • SASAM, (2018). Htpp/sahipkıran.org./sahipkıran-akademi. Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • Tuzcu, A., Bademli K.(2014). Göçün psikososyal boyutu. Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar, 6(1), 56
  • Süleymanov, A. (2016). Suriyeli Mülteci Çocuklarla El ele Projesi, Sultanbeyli İlçesindeki Suriyelilerin Yaşam
  • DeneyimleriSonuçRaporu.uyayinlari.com/uploads/SULTANBEYLİ_İLÇESİNDEKİ_SURİYELİLER İN_YAŞAM_DENEYİMLERİ_turkce_Doç_Dr_Abulfez_Suleymanov.pdf, Erişim Tarihi. 22.09.2018.
  • Üstün, A. ;Bayar, A. ; Bozkurt, E. (2017). Mülteci çocukların ailelerinin algılarına göre eğitim sorunları, Avrasya Sosyal ve Ekonumi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) Eurasian Journal of Researches in Social and Economics, ISSN:2148-9963
  • Zhou, B. (2014). Self-esteem among Migrant Children in China, paa2014.princeton.edu/papers/140787 . Erişim Tarihi: 27.09.2018.
Toplam 39 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Zuhal Topçu Bu kişi benim

Mehmet Sezai Türk Bu kişi benim

Züleyha Ertan Kantos Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 3 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Topçu, Z., Türk, M. S., & Kantos, Z. E. (2018). QUALITATIVE STUDY OF THE PROBLEMS FACED BY THE REFUGEES IN TURKEY. Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi, 3(2), 191-206. https://doi.org/10.26899/inciss.218