Akgül, B. (2010). Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Örgütsel Yapısının Analizi ve Yeniden Yapılanma Önerileri
Editörler: Akgül, B. & N. Uzay, Türkiye’de Bölgesel Kalkınmanın Yeni Örgütleri Kalkınma Ajansları, Bursa: Ekin Yayınevi. Anıl, N. & K., Malkoçlu, K. & Pehlivan, Ö. S.(2011). Türkiye’de Kalkınma Ajansları: Trakya Kalkınma Ajansı Örneği
Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma - Girişimcilik Sempozyumu Bildiri Kitabı I, Editör: Yrd. Doç. Dr. Öztel M. & Burgazoğlu, H., 1-2 Ekim 2010 İğneada Kırklareli, Kırklareli Üniversitesi.
Asna, A. (2012). Kuramda ve Uygulama Halka İlişkiler, (2. Baskı), İstanbul: Pozitif Yayınları.
Avcıkurt, C.(2005). Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme, (2. Baskı), İstanbul: Değişim Yayınları.
Budak, G. ve Budak, G. (2004). İşletme Yönetimi, (5. Baskı), İzmir: Barış Yayınları Fakülteleri Kitabevi.
Bülbül, R. (2000). Halkla İlişkiler ve Tanıtım, (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Demir, Ç. (2006). Ülke Tanıtımında Sergileme Tasarımı, Stand ve Stand Üzeri grafik ürünlerin yeri, Ayaş örneğinde
Türkiye’nin Turizm Tanıtımına Yönelik Uygulama Çalışması, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Doğanbay, B. (2006). Dış Tanıtımda Halkla İlişkiler, Politika ve Strateji: KKTC Örneği, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. DPT. (2000). Bölgesel Gelişme Özel İhtisas Raporu, Ankara: DPT Yayın No: 2502.
İslamoğlu, A. H. (2002). Pazarlama İlkeleri, (2. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
Karabulut D. H. (2006). Türkiye’nin Tanıtımı ve İnternet (Türkiye Açısından Fırsat ve Tehditler), Ankara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Kayasü, S. & Yaşar, S. S. (2004). Kentsel Ekonomik Araştırmalar Sempozyumu Cilt 1 içinde “Bölgesel Kalkınma
Ajansları: Türkiye Üzerine Öneriler”, Ankara: DPT Yayınları. Kazancı, M. (2007) Kamuda ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Ankara: Turhan Kitabevi.
Mucuk, İ. (2006). Temel İşletme Bilgileri, (4. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
Özaktaş, D. F. & Konur, F. (2012). Türkiye’de Kadının İşgücüne Katılımında Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Rolü ve Uygulama Örnekleri, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (2): 63-82.
Özen, P. (2005). Bölge Kalkınma Ajansları. http:// www. tepav. org.tr/tur/admin/dosyabul/upload/bolgeselkalkinmabilginotu.pdf Erişim Tarihi: 25.06.2014
Peltekoğlu, F. B. (2004). Halkla İlişkiler Nedir? (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A. Ş.
Rızaoğlu, B. (2004). Turizmde Tanıtma, (3. Baskı), Ankara: Detay Yayıncılık.
Taşcıoğlu, R. (2000). Türkiye’nin Uluslararası Tanıtımında Spor Organizasyonlarının Yeri, Ege Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. Tokatçı, B. & Şerbetçi, D. (2001). İşletmecilik Bilgisi, (5. Baskı), İstanbul: Avcı Ofset.
Tolungüç, A. (2000). Turizmde Tanıtma ve Reklam, Kapital Medya Hizmetleri, Ankara: Mediacat Kitapları.
Ünüsan, Ç. & Sezgin, M. (2005). Turizmde Strateji Kesimli Pazarlama İletişimi, Nüve Kültür Merkezi Yayınları. EKLER
Akgül, B. (2010). Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Örgütsel Yapısının Analizi ve Yeniden Yapılanma Önerileri
Editörler: Akgül, B. & N. Uzay, Türkiye’de Bölgesel Kalkınmanın Yeni Örgütleri Kalkınma Ajansları, Bursa: Ekin Yayınevi. Anıl, N. & K., Malkoçlu, K. & Pehlivan, Ö. S.(2011). Türkiye’de Kalkınma Ajansları: Trakya Kalkınma Ajansı Örneği
Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma - Girişimcilik Sempozyumu Bildiri Kitabı I, Editör: Yrd. Doç. Dr. Öztel M. & Burgazoğlu, H., 1-2 Ekim 2010 İğneada Kırklareli, Kırklareli Üniversitesi.
Asna, A. (2012). Kuramda ve Uygulama Halka İlişkiler, (2. Baskı), İstanbul: Pozitif Yayınları.
Avcıkurt, C.(2005). Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme, (2. Baskı), İstanbul: Değişim Yayınları.
Budak, G. ve Budak, G. (2004). İşletme Yönetimi, (5. Baskı), İzmir: Barış Yayınları Fakülteleri Kitabevi.
Bülbül, R. (2000). Halkla İlişkiler ve Tanıtım, (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Demir, Ç. (2006). Ülke Tanıtımında Sergileme Tasarımı, Stand ve Stand Üzeri grafik ürünlerin yeri, Ayaş örneğinde
Türkiye’nin Turizm Tanıtımına Yönelik Uygulama Çalışması, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Doğanbay, B. (2006). Dış Tanıtımda Halkla İlişkiler, Politika ve Strateji: KKTC Örneği, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. DPT. (2000). Bölgesel Gelişme Özel İhtisas Raporu, Ankara: DPT Yayın No: 2502.
İslamoğlu, A. H. (2002). Pazarlama İlkeleri, (2. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
Karabulut D. H. (2006). Türkiye’nin Tanıtımı ve İnternet (Türkiye Açısından Fırsat ve Tehditler), Ankara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Kayasü, S. & Yaşar, S. S. (2004). Kentsel Ekonomik Araştırmalar Sempozyumu Cilt 1 içinde “Bölgesel Kalkınma
Ajansları: Türkiye Üzerine Öneriler”, Ankara: DPT Yayınları. Kazancı, M. (2007) Kamuda ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Ankara: Turhan Kitabevi.
Mucuk, İ. (2006). Temel İşletme Bilgileri, (4. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
Özaktaş, D. F. & Konur, F. (2012). Türkiye’de Kadının İşgücüne Katılımında Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Rolü ve Uygulama Örnekleri, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (2): 63-82.
Özen, P. (2005). Bölge Kalkınma Ajansları. http:// www. tepav. org.tr/tur/admin/dosyabul/upload/bolgeselkalkinmabilginotu.pdf Erişim Tarihi: 25.06.2014
Peltekoğlu, F. B. (2004). Halkla İlişkiler Nedir? (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A. Ş.
Rızaoğlu, B. (2004). Turizmde Tanıtma, (3. Baskı), Ankara: Detay Yayıncılık.
Taşcıoğlu, R. (2000). Türkiye’nin Uluslararası Tanıtımında Spor Organizasyonlarının Yeri, Ege Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. Tokatçı, B. & Şerbetçi, D. (2001). İşletmecilik Bilgisi, (5. Baskı), İstanbul: Avcı Ofset.
Tolungüç, A. (2000). Turizmde Tanıtma ve Reklam, Kapital Medya Hizmetleri, Ankara: Mediacat Kitapları.
Ünüsan, Ç. & Sezgin, M. (2005). Turizmde Strateji Kesimli Pazarlama İletişimi, Nüve Kültür Merkezi Yayınları. EKLER
TÜRKİYE’DEKİ BÖLGESEL KALKINMA AJANSLARI’NIN BÖLGE TANITIMINDAKİ ROLÜ: DOĞU MARMARA KALKINMA AJANSI (MARKA) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Akgül, B. (2010). Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Örgütsel Yapısının Analizi ve Yeniden Yapılanma Önerileri
Editörler: Akgül, B. & N. Uzay, Türkiye’de Bölgesel Kalkınmanın Yeni Örgütleri Kalkınma Ajansları, Bursa: Ekin Yayınevi. Anıl, N. & K., Malkoçlu, K. & Pehlivan, Ö. S.(2011). Türkiye’de Kalkınma Ajansları: Trakya Kalkınma Ajansı Örneği
Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma - Girişimcilik Sempozyumu Bildiri Kitabı I, Editör: Yrd. Doç. Dr. Öztel M. & Burgazoğlu, H., 1-2 Ekim 2010 İğneada Kırklareli, Kırklareli Üniversitesi.
Asna, A. (2012). Kuramda ve Uygulama Halka İlişkiler, (2. Baskı), İstanbul: Pozitif Yayınları.
Avcıkurt, C.(2005). Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme, (2. Baskı), İstanbul: Değişim Yayınları.
Budak, G. ve Budak, G. (2004). İşletme Yönetimi, (5. Baskı), İzmir: Barış Yayınları Fakülteleri Kitabevi.
Bülbül, R. (2000). Halkla İlişkiler ve Tanıtım, (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Demir, Ç. (2006). Ülke Tanıtımında Sergileme Tasarımı, Stand ve Stand Üzeri grafik ürünlerin yeri, Ayaş örneğinde
Türkiye’nin Turizm Tanıtımına Yönelik Uygulama Çalışması, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Doğanbay, B. (2006). Dış Tanıtımda Halkla İlişkiler, Politika ve Strateji: KKTC Örneği, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. DPT. (2000). Bölgesel Gelişme Özel İhtisas Raporu, Ankara: DPT Yayın No: 2502.
İslamoğlu, A. H. (2002). Pazarlama İlkeleri, (2. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
Karabulut D. H. (2006). Türkiye’nin Tanıtımı ve İnternet (Türkiye Açısından Fırsat ve Tehditler), Ankara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Kayasü, S. & Yaşar, S. S. (2004). Kentsel Ekonomik Araştırmalar Sempozyumu Cilt 1 içinde “Bölgesel Kalkınma
Ajansları: Türkiye Üzerine Öneriler”, Ankara: DPT Yayınları. Kazancı, M. (2007) Kamuda ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Ankara: Turhan Kitabevi.
Mucuk, İ. (2006). Temel İşletme Bilgileri, (4. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
Özaktaş, D. F. & Konur, F. (2012). Türkiye’de Kadının İşgücüne Katılımında Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Rolü ve Uygulama Örnekleri, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (2): 63-82.
Özen, P. (2005). Bölge Kalkınma Ajansları. http:// www. tepav. org.tr/tur/admin/dosyabul/upload/bolgeselkalkinmabilginotu.pdf Erişim Tarihi: 25.06.2014
Peltekoğlu, F. B. (2004). Halkla İlişkiler Nedir? (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A. Ş.
Rızaoğlu, B. (2004). Turizmde Tanıtma, (3. Baskı), Ankara: Detay Yayıncılık.
Taşcıoğlu, R. (2000). Türkiye’nin Uluslararası Tanıtımında Spor Organizasyonlarının Yeri, Ege Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. Tokatçı, B. & Şerbetçi, D. (2001). İşletmecilik Bilgisi, (5. Baskı), İstanbul: Avcı Ofset.
Tolungüç, A. (2000). Turizmde Tanıtma ve Reklam, Kapital Medya Hizmetleri, Ankara: Mediacat Kitapları.
Ünüsan, Ç. & Sezgin, M. (2005). Turizmde Strateji Kesimli Pazarlama İletişimi, Nüve Kültür Merkezi Yayınları. EKLER
Akgül, B. (2010). Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Örgütsel Yapısının Analizi ve Yeniden Yapılanma Önerileri
Editörler: Akgül, B. & N. Uzay, Türkiye’de Bölgesel Kalkınmanın Yeni Örgütleri Kalkınma Ajansları, Bursa: Ekin Yayınevi. Anıl, N. & K., Malkoçlu, K. & Pehlivan, Ö. S.(2011). Türkiye’de Kalkınma Ajansları: Trakya Kalkınma Ajansı Örneği
Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma - Girişimcilik Sempozyumu Bildiri Kitabı I, Editör: Yrd. Doç. Dr. Öztel M. & Burgazoğlu, H., 1-2 Ekim 2010 İğneada Kırklareli, Kırklareli Üniversitesi.
Asna, A. (2012). Kuramda ve Uygulama Halka İlişkiler, (2. Baskı), İstanbul: Pozitif Yayınları.
Avcıkurt, C.(2005). Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme, (2. Baskı), İstanbul: Değişim Yayınları.
Budak, G. ve Budak, G. (2004). İşletme Yönetimi, (5. Baskı), İzmir: Barış Yayınları Fakülteleri Kitabevi.
Bülbül, R. (2000). Halkla İlişkiler ve Tanıtım, (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Demir, Ç. (2006). Ülke Tanıtımında Sergileme Tasarımı, Stand ve Stand Üzeri grafik ürünlerin yeri, Ayaş örneğinde
Türkiye’nin Turizm Tanıtımına Yönelik Uygulama Çalışması, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Doğanbay, B. (2006). Dış Tanıtımda Halkla İlişkiler, Politika ve Strateji: KKTC Örneği, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler
Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. DPT. (2000). Bölgesel Gelişme Özel İhtisas Raporu, Ankara: DPT Yayın No: 2502.
İslamoğlu, A. H. (2002). Pazarlama İlkeleri, (2. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
Karabulut D. H. (2006). Türkiye’nin Tanıtımı ve İnternet (Türkiye Açısından Fırsat ve Tehditler), Ankara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Kayasü, S. & Yaşar, S. S. (2004). Kentsel Ekonomik Araştırmalar Sempozyumu Cilt 1 içinde “Bölgesel Kalkınma
Ajansları: Türkiye Üzerine Öneriler”, Ankara: DPT Yayınları. Kazancı, M. (2007) Kamuda ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Ankara: Turhan Kitabevi.
Mucuk, İ. (2006). Temel İşletme Bilgileri, (4. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
Özaktaş, D. F. & Konur, F. (2012). Türkiye’de Kadının İşgücüne Katılımında Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Rolü ve Uygulama Örnekleri, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (2): 63-82.
Özen, P. (2005). Bölge Kalkınma Ajansları. http:// www. tepav. org.tr/tur/admin/dosyabul/upload/bolgeselkalkinmabilginotu.pdf Erişim Tarihi: 25.06.2014
Peltekoğlu, F. B. (2004). Halkla İlişkiler Nedir? (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A. Ş.
Rızaoğlu, B. (2004). Turizmde Tanıtma, (3. Baskı), Ankara: Detay Yayıncılık.
Taşcıoğlu, R. (2000). Türkiye’nin Uluslararası Tanıtımında Spor Organizasyonlarının Yeri, Ege Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. Tokatçı, B. & Şerbetçi, D. (2001). İşletmecilik Bilgisi, (5. Baskı), İstanbul: Avcı Ofset.
Tolungüç, A. (2000). Turizmde Tanıtma ve Reklam, Kapital Medya Hizmetleri, Ankara: Mediacat Kitapları.
Ünüsan, Ç. & Sezgin, M. (2005). Turizmde Strateji Kesimli Pazarlama İletişimi, Nüve Kültür Merkezi Yayınları. EKLER
Soytekin, T., & Koçer, S. (2015). TÜRKİYE’DEKİ BÖLGESEL KALKINMA AJANSLARI’NIN BÖLGE TANITIMINDAKİ ROLÜ: DOĞU MARMARA KALKINMA AJANSI (MARKA) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Intermedia International E-Journal, 2(1).