BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE’DEKİ BÖLGESEL KALKINMA AJANSLARI’NIN BÖLGE TANITIMINDAKİ ROLÜ: DOĞU MARMARA KALKINMA AJANSI (MARKA) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2015, Cilt: 2 Sayı: 1, - , 29.06.2015

Öz

.

Kaynakça

  • Akgül, B. (2010). Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Örgütsel Yapısının Analizi ve Yeniden Yapılanma Önerileri
  • Editörler: Akgül, B. & N. Uzay, Türkiye’de Bölgesel Kalkınmanın Yeni Örgütleri Kalkınma Ajansları, Bursa: Ekin Yayınevi. Anıl, N. & K., Malkoçlu, K. & Pehlivan, Ö. S.(2011). Türkiye’de Kalkınma Ajansları: Trakya Kalkınma Ajansı Örneği
  • Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma - Girişimcilik Sempozyumu Bildiri Kitabı I, Editör: Yrd. Doç. Dr. Öztel M. & Burgazoğlu, H., 1-2 Ekim 2010 İğneada Kırklareli, Kırklareli Üniversitesi.
  • Asna, A. (2012). Kuramda ve Uygulama Halka İlişkiler, (2. Baskı), İstanbul: Pozitif Yayınları.
  • Avcıkurt, C.(2005). Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme, (2. Baskı), İstanbul: Değişim Yayınları.
  • Budak, G. ve Budak, G. (2004). İşletme Yönetimi, (5. Baskı), İzmir: Barış Yayınları Fakülteleri Kitabevi.
  • Bülbül, R. (2000). Halkla İlişkiler ve Tanıtım, (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Demir, Ç. (2006). Ülke Tanıtımında Sergileme Tasarımı, Stand ve Stand Üzeri grafik ürünlerin yeri, Ayaş örneğinde
  • Türkiye’nin Turizm Tanıtımına Yönelik Uygulama Çalışması, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Doğanbay, B. (2006). Dış Tanıtımda Halkla İlişkiler, Politika ve Strateji: KKTC Örneği, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler
  • Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. DPT. (2000). Bölgesel Gelişme Özel İhtisas Raporu, Ankara: DPT Yayın No: 2502.
  • Ergüder, C. (2009). Kalkınma Ajansları Bölgesel Gelişmeyi Hızlandıracak Kobi Finans Dergisi , http://www.kolayiletisim.com.tr/index.php/zoo/catalog/item/erguedar-can/ergueder-can-zmir-kalknma- ajans-genel-sekreteri- Erişim Tarihi: 25.06.2014 http://www.marka.org.tr/sayfa/13/76/organizasyon-yapisi Erişim Tarihi: 25.06.2014
  • İslamoğlu, A. H. (2002). Pazarlama İlkeleri, (2. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • Karabulut D. H. (2006). Türkiye’nin Tanıtımı ve İnternet (Türkiye Açısından Fırsat ve Tehditler), Ankara Üniversitesi
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Kayasü, S. & Yaşar, S. S. (2004). Kentsel Ekonomik Araştırmalar Sempozyumu Cilt 1 içinde “Bölgesel Kalkınma
  • Ajansları: Türkiye Üzerine Öneriler”, Ankara: DPT Yayınları. Kazancı, M. (2007) Kamuda ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Ankara: Turhan Kitabevi.
  • Mucuk, İ. (2006). Temel İşletme Bilgileri, (4. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
  • Özaktaş, D. F. & Konur, F. (2012). Türkiye’de Kadının İşgücüne Katılımında Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Rolü ve Uygulama Örnekleri, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (2): 63-82.
  • Özen, P. (2005). Bölge Kalkınma Ajansları. http:// www. tepav. org.tr/tur/admin/dosyabul/upload/bolgeselkalkinmabilginotu.pdf Erişim Tarihi: 25.06.2014
  • Peltekoğlu, F. B. (2004). Halkla İlişkiler Nedir? (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A. Ş.
  • Rızaoğlu, B. (2004). Turizmde Tanıtma, (3. Baskı), Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Taşcıoğlu, R. (2000). Türkiye’nin Uluslararası Tanıtımında Spor Organizasyonlarının Yeri, Ege Üniversitesi Sosyal
  • Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. Tokatçı, B. & Şerbetçi, D. (2001). İşletmecilik Bilgisi, (5. Baskı), İstanbul: Avcı Ofset.
  • Tolungüç, A. (2000). Turizmde Tanıtma ve Reklam, Kapital Medya Hizmetleri, Ankara: Mediacat Kitapları.
  • Ünüsan, Ç. & Sezgin, M. (2005). Turizmde Strateji Kesimli Pazarlama İletişimi, Nüve Kültür Merkezi Yayınları. EKLER
  • Akgül, B. (2010). Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Örgütsel Yapısının Analizi ve Yeniden Yapılanma Önerileri
  • Editörler: Akgül, B. & N. Uzay, Türkiye’de Bölgesel Kalkınmanın Yeni Örgütleri Kalkınma Ajansları, Bursa: Ekin Yayınevi. Anıl, N. & K., Malkoçlu, K. & Pehlivan, Ö. S.(2011). Türkiye’de Kalkınma Ajansları: Trakya Kalkınma Ajansı Örneği
  • Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma - Girişimcilik Sempozyumu Bildiri Kitabı I, Editör: Yrd. Doç. Dr. Öztel M. & Burgazoğlu, H., 1-2 Ekim 2010 İğneada Kırklareli, Kırklareli Üniversitesi.
  • Asna, A. (2012). Kuramda ve Uygulama Halka İlişkiler, (2. Baskı), İstanbul: Pozitif Yayınları.
  • Avcıkurt, C.(2005). Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme, (2. Baskı), İstanbul: Değişim Yayınları.
  • Budak, G. ve Budak, G. (2004). İşletme Yönetimi, (5. Baskı), İzmir: Barış Yayınları Fakülteleri Kitabevi.
  • Bülbül, R. (2000). Halkla İlişkiler ve Tanıtım, (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Demir, Ç. (2006). Ülke Tanıtımında Sergileme Tasarımı, Stand ve Stand Üzeri grafik ürünlerin yeri, Ayaş örneğinde
  • Türkiye’nin Turizm Tanıtımına Yönelik Uygulama Çalışması, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Doğanbay, B. (2006). Dış Tanıtımda Halkla İlişkiler, Politika ve Strateji: KKTC Örneği, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler
  • Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. DPT. (2000). Bölgesel Gelişme Özel İhtisas Raporu, Ankara: DPT Yayın No: 2502.
  • Ergüder, C. (2009). Kalkınma Ajansları Bölgesel Gelişmeyi Hızlandıracak Kobi Finans Dergisi , http://www.kolayiletisim.com.tr/index.php/zoo/catalog/item/erguedar-can/ergueder-can-zmir-kalknma- ajans-genel-sekreteri- Erişim Tarihi: 25.06.2014 http://www.marka.org.tr/sayfa/13/76/organizasyon-yapisi Erişim Tarihi: 25.06.2014
  • İslamoğlu, A. H. (2002). Pazarlama İlkeleri, (2. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • Karabulut D. H. (2006). Türkiye’nin Tanıtımı ve İnternet (Türkiye Açısından Fırsat ve Tehditler), Ankara Üniversitesi
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Kayasü, S. & Yaşar, S. S. (2004). Kentsel Ekonomik Araştırmalar Sempozyumu Cilt 1 içinde “Bölgesel Kalkınma
  • Ajansları: Türkiye Üzerine Öneriler”, Ankara: DPT Yayınları. Kazancı, M. (2007) Kamuda ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Ankara: Turhan Kitabevi.
  • Mucuk, İ. (2006). Temel İşletme Bilgileri, (4. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
  • Özaktaş, D. F. & Konur, F. (2012). Türkiye’de Kadının İşgücüne Katılımında Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Rolü ve Uygulama Örnekleri, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (2): 63-82.
  • Özen, P. (2005). Bölge Kalkınma Ajansları. http:// www. tepav. org.tr/tur/admin/dosyabul/upload/bolgeselkalkinmabilginotu.pdf Erişim Tarihi: 25.06.2014
  • Peltekoğlu, F. B. (2004). Halkla İlişkiler Nedir? (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A. Ş.
  • Rızaoğlu, B. (2004). Turizmde Tanıtma, (3. Baskı), Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Taşcıoğlu, R. (2000). Türkiye’nin Uluslararası Tanıtımında Spor Organizasyonlarının Yeri, Ege Üniversitesi Sosyal
  • Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. Tokatçı, B. & Şerbetçi, D. (2001). İşletmecilik Bilgisi, (5. Baskı), İstanbul: Avcı Ofset.
  • Tolungüç, A. (2000). Turizmde Tanıtma ve Reklam, Kapital Medya Hizmetleri, Ankara: Mediacat Kitapları.
  • Ünüsan, Ç. & Sezgin, M. (2005). Turizmde Strateji Kesimli Pazarlama İletişimi, Nüve Kültür Merkezi Yayınları. EKLER

TÜRKİYE’DEKİ BÖLGESEL KALKINMA AJANSLARI’NIN BÖLGE TANITIMINDAKİ ROLÜ: DOĞU MARMARA KALKINMA AJANSI (MARKA) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2015, Cilt: 2 Sayı: 1, - , 29.06.2015

Öz

.

Kaynakça

  • Akgül, B. (2010). Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Örgütsel Yapısının Analizi ve Yeniden Yapılanma Önerileri
  • Editörler: Akgül, B. & N. Uzay, Türkiye’de Bölgesel Kalkınmanın Yeni Örgütleri Kalkınma Ajansları, Bursa: Ekin Yayınevi. Anıl, N. & K., Malkoçlu, K. & Pehlivan, Ö. S.(2011). Türkiye’de Kalkınma Ajansları: Trakya Kalkınma Ajansı Örneği
  • Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma - Girişimcilik Sempozyumu Bildiri Kitabı I, Editör: Yrd. Doç. Dr. Öztel M. & Burgazoğlu, H., 1-2 Ekim 2010 İğneada Kırklareli, Kırklareli Üniversitesi.
  • Asna, A. (2012). Kuramda ve Uygulama Halka İlişkiler, (2. Baskı), İstanbul: Pozitif Yayınları.
  • Avcıkurt, C.(2005). Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme, (2. Baskı), İstanbul: Değişim Yayınları.
  • Budak, G. ve Budak, G. (2004). İşletme Yönetimi, (5. Baskı), İzmir: Barış Yayınları Fakülteleri Kitabevi.
  • Bülbül, R. (2000). Halkla İlişkiler ve Tanıtım, (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Demir, Ç. (2006). Ülke Tanıtımında Sergileme Tasarımı, Stand ve Stand Üzeri grafik ürünlerin yeri, Ayaş örneğinde
  • Türkiye’nin Turizm Tanıtımına Yönelik Uygulama Çalışması, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Doğanbay, B. (2006). Dış Tanıtımda Halkla İlişkiler, Politika ve Strateji: KKTC Örneği, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler
  • Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. DPT. (2000). Bölgesel Gelişme Özel İhtisas Raporu, Ankara: DPT Yayın No: 2502.
  • Ergüder, C. (2009). Kalkınma Ajansları Bölgesel Gelişmeyi Hızlandıracak Kobi Finans Dergisi , http://www.kolayiletisim.com.tr/index.php/zoo/catalog/item/erguedar-can/ergueder-can-zmir-kalknma- ajans-genel-sekreteri- Erişim Tarihi: 25.06.2014 http://www.marka.org.tr/sayfa/13/76/organizasyon-yapisi Erişim Tarihi: 25.06.2014
  • İslamoğlu, A. H. (2002). Pazarlama İlkeleri, (2. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • Karabulut D. H. (2006). Türkiye’nin Tanıtımı ve İnternet (Türkiye Açısından Fırsat ve Tehditler), Ankara Üniversitesi
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Kayasü, S. & Yaşar, S. S. (2004). Kentsel Ekonomik Araştırmalar Sempozyumu Cilt 1 içinde “Bölgesel Kalkınma
  • Ajansları: Türkiye Üzerine Öneriler”, Ankara: DPT Yayınları. Kazancı, M. (2007) Kamuda ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Ankara: Turhan Kitabevi.
  • Mucuk, İ. (2006). Temel İşletme Bilgileri, (4. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
  • Özaktaş, D. F. & Konur, F. (2012). Türkiye’de Kadının İşgücüne Katılımında Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Rolü ve Uygulama Örnekleri, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (2): 63-82.
  • Özen, P. (2005). Bölge Kalkınma Ajansları. http:// www. tepav. org.tr/tur/admin/dosyabul/upload/bolgeselkalkinmabilginotu.pdf Erişim Tarihi: 25.06.2014
  • Peltekoğlu, F. B. (2004). Halkla İlişkiler Nedir? (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A. Ş.
  • Rızaoğlu, B. (2004). Turizmde Tanıtma, (3. Baskı), Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Taşcıoğlu, R. (2000). Türkiye’nin Uluslararası Tanıtımında Spor Organizasyonlarının Yeri, Ege Üniversitesi Sosyal
  • Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. Tokatçı, B. & Şerbetçi, D. (2001). İşletmecilik Bilgisi, (5. Baskı), İstanbul: Avcı Ofset.
  • Tolungüç, A. (2000). Turizmde Tanıtma ve Reklam, Kapital Medya Hizmetleri, Ankara: Mediacat Kitapları.
  • Ünüsan, Ç. & Sezgin, M. (2005). Turizmde Strateji Kesimli Pazarlama İletişimi, Nüve Kültür Merkezi Yayınları. EKLER
  • Akgül, B. (2010). Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Örgütsel Yapısının Analizi ve Yeniden Yapılanma Önerileri
  • Editörler: Akgül, B. & N. Uzay, Türkiye’de Bölgesel Kalkınmanın Yeni Örgütleri Kalkınma Ajansları, Bursa: Ekin Yayınevi. Anıl, N. & K., Malkoçlu, K. & Pehlivan, Ö. S.(2011). Türkiye’de Kalkınma Ajansları: Trakya Kalkınma Ajansı Örneği
  • Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma - Girişimcilik Sempozyumu Bildiri Kitabı I, Editör: Yrd. Doç. Dr. Öztel M. & Burgazoğlu, H., 1-2 Ekim 2010 İğneada Kırklareli, Kırklareli Üniversitesi.
  • Asna, A. (2012). Kuramda ve Uygulama Halka İlişkiler, (2. Baskı), İstanbul: Pozitif Yayınları.
  • Avcıkurt, C.(2005). Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme, (2. Baskı), İstanbul: Değişim Yayınları.
  • Budak, G. ve Budak, G. (2004). İşletme Yönetimi, (5. Baskı), İzmir: Barış Yayınları Fakülteleri Kitabevi.
  • Bülbül, R. (2000). Halkla İlişkiler ve Tanıtım, (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Demir, Ç. (2006). Ülke Tanıtımında Sergileme Tasarımı, Stand ve Stand Üzeri grafik ürünlerin yeri, Ayaş örneğinde
  • Türkiye’nin Turizm Tanıtımına Yönelik Uygulama Çalışması, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Doğanbay, B. (2006). Dış Tanıtımda Halkla İlişkiler, Politika ve Strateji: KKTC Örneği, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler
  • Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. DPT. (2000). Bölgesel Gelişme Özel İhtisas Raporu, Ankara: DPT Yayın No: 2502.
  • Ergüder, C. (2009). Kalkınma Ajansları Bölgesel Gelişmeyi Hızlandıracak Kobi Finans Dergisi , http://www.kolayiletisim.com.tr/index.php/zoo/catalog/item/erguedar-can/ergueder-can-zmir-kalknma- ajans-genel-sekreteri- Erişim Tarihi: 25.06.2014 http://www.marka.org.tr/sayfa/13/76/organizasyon-yapisi Erişim Tarihi: 25.06.2014
  • İslamoğlu, A. H. (2002). Pazarlama İlkeleri, (2. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • Karabulut D. H. (2006). Türkiye’nin Tanıtımı ve İnternet (Türkiye Açısından Fırsat ve Tehditler), Ankara Üniversitesi
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara. Kayasü, S. & Yaşar, S. S. (2004). Kentsel Ekonomik Araştırmalar Sempozyumu Cilt 1 içinde “Bölgesel Kalkınma
  • Ajansları: Türkiye Üzerine Öneriler”, Ankara: DPT Yayınları. Kazancı, M. (2007) Kamuda ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Ankara: Turhan Kitabevi.
  • Mucuk, İ. (2006). Temel İşletme Bilgileri, (4. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
  • Özaktaş, D. F. & Konur, F. (2012). Türkiye’de Kadının İşgücüne Katılımında Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Rolü ve Uygulama Örnekleri, AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (2): 63-82.
  • Özen, P. (2005). Bölge Kalkınma Ajansları. http:// www. tepav. org.tr/tur/admin/dosyabul/upload/bolgeselkalkinmabilginotu.pdf Erişim Tarihi: 25.06.2014
  • Peltekoğlu, F. B. (2004). Halkla İlişkiler Nedir? (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A. Ş.
  • Rızaoğlu, B. (2004). Turizmde Tanıtma, (3. Baskı), Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Taşcıoğlu, R. (2000). Türkiye’nin Uluslararası Tanıtımında Spor Organizasyonlarının Yeri, Ege Üniversitesi Sosyal
  • Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir. Tokatçı, B. & Şerbetçi, D. (2001). İşletmecilik Bilgisi, (5. Baskı), İstanbul: Avcı Ofset.
  • Tolungüç, A. (2000). Turizmde Tanıtma ve Reklam, Kapital Medya Hizmetleri, Ankara: Mediacat Kitapları.
  • Ünüsan, Ç. & Sezgin, M. (2005). Turizmde Strateji Kesimli Pazarlama İletişimi, Nüve Kültür Merkezi Yayınları. EKLER
Toplam 48 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm MAK
Yazarlar

Tanju Soytekin Bu kişi benim

Sevim Koçer

Yayımlanma Tarihi 29 Haziran 2015
Gönderilme Tarihi 3 Temmuz 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Soytekin, T., & Koçer, S. (2015). TÜRKİYE’DEKİ BÖLGESEL KALKINMA AJANSLARI’NIN BÖLGE TANITIMINDAKİ ROLÜ: DOĞU MARMARA KALKINMA AJANSI (MARKA) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Intermedia International E-Journal, 2(1).

Creative Commons Lisansı Intermedia International E-journal

Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.