Ulusal Araştırma Konseyi otizm spekturum bozuklukları olan çocuklara sağlanan eğitim programları için amaçlar, ihtiyaç alanları ve temel tavsiyeler belirlemektedir. Ulusal Otizm Spekturum Bozuklukları Uzmanlık Gelişim Merkezi erken çocukluk ve ilköğretim programları için araştırma temelli uygulamaları tanımlamaktadır. Bu iki kuruluşun çalışmalarına vurgu yaparak, bu çalışma, erken çocukluk özel eğitimindeki otizm spekturum bozuklukları olan çocuklar için etkili, araştırma-temelli müdahaleler kullanan eğitimsel programlar oluşturmada uzmanlara rehberlik sağlamaktadır.
Otizm spekturum bozuklukları araştırma-temelli uygulamalar Ulusal Araştırma Konseyi Ulusal Otizm Spekturum Bozuklukları Uzmanlık Gelişim Merkezi
The National Research Council has identified goals, areas of need, and basic recommendations for educational programs serving children with autism spectrum disorders. The National Professional Development Center on Autism Spectrum Disorders has identified evidence-based practices for early childhood and elementary programming. Highlighting the work produced by these two organizations, this article provides professionals with guidance in setting up educational programs that use effective, research-based interventions for young children with autism spectrum disorders in early childhood special education.
Autism spectrum disorders evidence-based practices National Research Council National Professional Development Center on Autism Spectrum Disorders.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Kitap Değerlendirmesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 2 Sayı: 1 |