Timor, A. (2012). PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography(9).
AMA
Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. Mayıs 2012;(9).
Chicago
Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography, sy. 9 (Mayıs 2012).
EndNote
Timor A (01 Mayıs 2012) PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography 9
IEEE
A. Timor, “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”, Journal of Geography, sy. 9, Mayıs 2012.
ISNAD
Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography 9 (Mayıs 2012).
JAMA
Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. 2012.
MLA
Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography, sy. 9, 2012.
Vancouver
Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. 2012(9).