BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ

Yıl 2001, Sayı: 9, - , 25.05.2012

Öz

                  

Yıl 2001, Sayı: 9, - , 25.05.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayşe Timor Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Mayıs 2012
Gönderilme Tarihi 25 Mayıs 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Timor, A. (2012). PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography(9).
AMA Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. Mayıs 2012;(9).
Chicago Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography, sy. 9 (Mayıs 2012).
EndNote Timor A (01 Mayıs 2012) PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography 9
IEEE A. Timor, “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”, Journal of Geography, sy. 9, Mayıs 2012.
ISNAD Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography 9 (Mayıs 2012).
JAMA Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. 2012.
MLA Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography, sy. 9, 2012.
Vancouver Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. 2012(9).