APA |
Temizyürek, K., & Derelioğlu, Y. (2012). Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education, 1(2), 1-9. |
|
AMA |
Temizyürek K, Derelioğlu Y. Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;1(2):1-9. |
|
Chicago |
Temizyürek, Kamil, ve Yasemin Derelioğlu. “Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları”. HAYEF Journal of Education 1, sy. 2 (Mart 2012): 1-9. |
|
EndNote |
Temizyürek K, Derelioğlu Y (01 Mart 2012) Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education 1 2 1–9. |
|
IEEE |
K. Temizyürek ve Y. Derelioğlu, “Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları”, HAYEF Journal of Education, c. 1, sy. 2, ss. 1–9, 2012. |
|
ISNAD |
Temizyürek, Kamil - Derelioğlu, Yasemin. “Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları”. HAYEF Journal of Education 1/2 (Mart 2012), 1-9. |
|
JAMA |
Temizyürek K, Derelioğlu Y. Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education. 2012;1:1–9. |
|
MLA |
Temizyürek, Kamil ve Yasemin Derelioğlu. “Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları”. HAYEF Journal of Education, c. 1, sy. 2, 2012, ss. 1-9. |
|
Vancouver |
Temizyürek K, Derelioğlu Y. Üniversite Öğrencilerinin Çift Anadal-Yandal Programlarına İlişkin Tutumları. HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):1-9. |
|