Bu çalışma Avrupa Konseyİ'nin Ortak Yabancı Dil Kriterleri
Çerçevesi'nin getirdiği yaklaşımların ışığında Türk yabancı dil
eğitimine bakmayı amaçlamıştır. Genişleyen Avrupa Birliği'nde
yabancı dil eğitimi politikalarının geliştirilmesi sosyal politikaların
geliştirilmesinden ayrı tutulamaz. Bu bağlamda yabancı dil politikalarının
geliştirilmesi sosyal ve kültürel yönden bilinçli toplumun
temellerini atacaktır. Çalışma aynı zamanda çoğul dillilik kavramını
günümüzde Avrupa Birliği dil politikaları açısından incelemekte ve bu
kavramın Türkiye ve İngiltere'de dil politikalarına yansımasını araştırmaktadır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 22 Mart 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 2 Sayı: 1 |