APA |
Ergin, T. (2012). Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education, 2(1), 135-145. |
|
AMA |
Ergin T. Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;2(1):135-145. |
|
Chicago |
Ergin, Tamer. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları”. HAYEF Journal of Education 2, sy. 1 (Mart 2012): 135-45. |
|
EndNote |
Ergin T (01 Mart 2012) Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education 2 1 135–145. |
|
IEEE |
T. Ergin, “Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları”, HAYEF Journal of Education, c. 2, sy. 1, ss. 135–145, 2012. |
|
ISNAD |
Ergin, Tamer. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları”. HAYEF Journal of Education 2/1 (Mart 2012), 135-145. |
|
JAMA |
Ergin T. Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education. 2012;2:135–145. |
|
MLA |
Ergin, Tamer. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları”. HAYEF Journal of Education, c. 2, sy. 1, 2012, ss. 135-4. |
|
Vancouver |
Ergin T. Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education. 2012;2(1):135-4. |
|