BibTex RIS Kaynak Göster

Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 1, - , 22.03.2012

Öz

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 1, - , 22.03.2012

Öz

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 1, - , 22.03.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Muammer Çalık Bu kişi benim

Alipaşa Ayas Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çalık, M., & Ayas, A. (2012). Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education, 1(1).
AMA Çalık M, Ayas A. Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;1(1).
Chicago Çalık, Muammer, ve Alipaşa Ayas. “Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma”. HAYEF Journal of Education 1, sy. 1 (Mart 2012).
EndNote Çalık M, Ayas A (01 Mart 2012) Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education 1 1
IEEE M. Çalık ve A. Ayas, “Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma”, HAYEF Journal of Education, c. 1, sy. 1, 2012.
ISNAD Çalık, Muammer - Ayas, Alipaşa. “Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma”. HAYEF Journal of Education 1/1 (Mart 2012).
JAMA Çalık M, Ayas A. Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education. 2012;1.
MLA Çalık, Muammer ve Alipaşa Ayas. “Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma”. HAYEF Journal of Education, c. 1, sy. 1, 2012.
Vancouver Çalık M, Ayas A. Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education. 2012;1(1).