BibTex RIS Kaynak Göster

İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER

Yıl 1998, Sayı: 7 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi, - , 14.03.2012
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nükhet Güz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 14 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Sayı: 7 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi

Kaynak Göster

APA Güz, N. (2012). İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal(7). https://doi.org/10.17064/iüifhd.14934
AMA Güz N. İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. Mart 2012;(7). doi:10.17064/iüifhd.14934
Chicago Güz, Nükhet. “İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 7 (Mart 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.14934.
EndNote Güz N (01 Mart 2012) İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 7
IEEE N. Güz, “İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 7, Mart 2012, doi: 10.17064/iüifhd.14934.
ISNAD Güz, Nükhet. “İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 7 (Mart 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.14934.
JAMA Güz N. İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012. doi:10.17064/iüifhd.14934.
MLA Güz, Nükhet. “İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, sy. 7, 2012, doi:10.17064/iüifhd.14934.
Vancouver Güz N. İLETİŞİM SÜRECİ VE TEMEL ÖGELER. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012(7).