Türkçe
Türkçe
English
Panel
Profil
Dergilerim
Kullanıcı Sayfası
Profil Düzenle
Çıkış
Giriş
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal
DergiPark
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal
Sayı
Sayı: 51
6.235 |
23.766
İçindekiler
Sayı Dosyaları
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi #51
Makaleler
CANLANDIRMA SİNEMASINDA ÜÇ BOYUTLU SANAL KARAKTERLERİN HAREKETLERİNİN VE FİZİKSEL ÖZELLİKLERİNİN ‘TEKİNSİZ VADİ’YE DÜŞMEDEKİ ETKİSİ
/
Sayfalar : 1-26
PDF
Yüksel BALABAN
SEMBOLİK TÜKETİMİN LÜKS MARKALARA OLAN İZDÜŞÜMÜ: LOUIS VUITTON MARKASININ DERGİ REKLAMLARINA YÖNELİK BİR ANALİZ
/
Sayfalar : 27-48
PDF
Gonca KÖSE, Sinem YEYGEL ÇAKIR
A RESTRICTED LOOK AT PSYCHO: ON GAZE AND VOICE OVER
/
Sayfalar : 49-71
PDF
E. Gülay Er Pasin
DENEYİMSEL PAZARLAMA ARACI OLARAK ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK: TÜRKİYE’DEKİ MARKA DENEYİMLERİNİN ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
/
Sayfalar : 73-95
PDF
Banu Küçüksaraç, İdil Sayımer
DİJİTAL NEFRET SÖYLEMİNİ ANLAMAK: SURİYELİ MÜLTECİ KRİZİ ÖRNEK OLAYI BAĞLAMINDA BBC WORLD SERVICE FACEBOOK SAYFASINA GELEN YORUMLARIN METİN MADENCİLİĞİ TEKNİĞİ İLE ANALİZİ
/
Sayfalar : 97-121
PDF
Oğuz Kuş
DİN, JUNG VE SİNEMA ÇALIŞMALARI AÇISINDAN, JEKYLL VE NEFS/GÖLGE
/
Sayfalar : 123-141
PDF
Ridade Öztürk
THE RELATIONSHIP BETWEEN APPEARANCE CONCERNS AND SELFIE SHARING ON SOCIAL MEDIA
/
Sayfalar : 143-154
PDF
Murat Seyfi, İbrahim Arpacı
MEDYATİKLEŞEN KÜLTÜRLER ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR OKUMA
/
Sayfalar : 155-164
PDF
Rabia Zamur Tuncer