Ertemsir, E. (2017). YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 24(74).
AMA
Ertemsir E. YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. Aralık 2017;24(74).
Chicago
Ertemsir, Esin. “YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24, sy. 74 (Aralık 2017).
EndNote
Ertemsir E (01 Aralık 2017) YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24 74
IEEE
E. Ertemsir, “YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 24, sy. 74, 2017.
ISNAD
Ertemsir, Esin. “YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24/74 (Aralık 2017).
JAMA
Ertemsir E. YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24.
MLA
Ertemsir, Esin. “YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 24, sy. 74, 2017.
Vancouver
Ertemsir E. YÖNETİCİLİK EĞİTİMİNDE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: YÖNTEMİN YARATTIĞI FAYDALILIK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24(74).