Bibtex |
@ { iuiieyd378251,
journal = {İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi},
issn = {},
eissn = {1302-4221},
address = {},
publisher = {İstanbul Üniversitesi},
year = {2017},
volume = {28},
pages = {24 - 47},
doi = {},
title = {Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü},
key = {cite},
author = {Yaşi̇n, Bahar and Özkan, Erdem and Baloğlu, Sevi}
} |
APA
|
Yaşi̇n, B
, Özkan, E
, Baloğlu, S
.
(2017).
Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü
.
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi
, 28 (83) ,
24-47 .
Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/iuiieyd/issue/34223/378251 |
MLA
|
Yaşi̇n, B
, Özkan, E
, Baloğlu, S
.
"Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü"
.
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 28 (2017
): 24-47 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/iuiieyd/issue/34223/378251>
|
Chicago
|
Yaşi̇n, B
, Özkan, E
, Baloğlu, S
.
"Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü".
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 28 (2017
): 24-47 |
RIS |
TY - JOUR
T1 - Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü
AU - Bahar Yaşi̇n
, Erdem Özkan
, Sevi Baloğlu
Y1 - 2017
PY - 2017
N1
- DO
- T2 - İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi
JF - Journal
JO - JOR
SP - 24
EP - 47
VL - 28
IS - 83
SN - -1302-4221
M3
- UR
- Y2 - 2021
ER -
|
EndNote |
%0 İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü
%A Bahar Yaşi̇n
, Erdem Özkan
, Sevi Baloğlu
%T Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü
%D 2017
%J İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi
%P -1302-4221
%V 28
%N 83
%R %U |
ISNAD |
Yaşi̇n, Bahar
, Özkan, Erdem
, Baloğlu, Sevi
.
"Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü".
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi
28
/
83
(Aralık 2017):
24-47
. |
AMA |
Yaşi̇n B
, Özkan E
, Baloğlu S
.
Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü.
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi.
2017;
28(83):
24-47.
|
Vancouver |
Yaşi̇n B
, Özkan E
, Baloğlu S
.
Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü.
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi.
2017;
28(83):
24-47.
|
IEEE |
B. Yaşi̇n
, E. Özkan
ve S. Baloğlu
,
"Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü",
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi,
c. 28,
sayı. 83,
ss.
24-47, Ara. 2017 |