Erdem Özkan profil resmi
Erdem Özkan Doç. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Yayın 8 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 12
8 Yayın
23 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
12 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama (Diğer) Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Pazarlama Yönetimi Reklam Satış Yönetimi Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

2

1

4966

Yayınlar

Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma
Yazarlar: Erdem Özkan , Ahmet Şekerkaya
DOI: 10.15659/ppad.14.2.257
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

1

1188

0

1572

1

4966

Yayınlar

8

0

1572

2

1

4966

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.