Erdem Özkan profil resmi
Erdem Özkan Doç. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Yayın 8 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 11 TR Dizin Atıf 10
8 Yayın
20 Hakemlik
11 CrossRef Atıf
10 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Pazarlama Yönetimi Reklam Satış Yönetimi Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Ürün ve Marka Yönetimi Pazarlama (Diğer)

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

2

1

4808

Yayınlar

Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma
Yazarlar: Erdem Özkan , Ahmet Şekerkaya
DOI: 10.15659/ppad.14.2.257
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1015

1

1015

0

1398

1

4808

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.