Zehra Bozbay profil resmi
Zehra Bozbay Prof. Dr. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Yayın 16 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 48
16 Yayın
13 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
48 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması

Kurum

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı

Popüler Yayınları

Ülke imajı: Japonya ve Çin’in ülke imajları açısından karşılaştırılması
Yazarlar: Kemal Kurtuluş, Zehra Bozbay
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2769

0

1

2769

2

1

4752

Yayınlar

0

472

1

383

1

915

1

751

0

3939

1

1437

1

4752

1

2769

Yayınlar

2

1

915

Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yildiz Social Science Review
DOI: 10.51803/yssr.774197
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 751

2

1

751

7

0

3939

2

1

1437

4

1

857

2

1

4752

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.