avatar
Emine Karakuş Başlar istanbul üniversitesi
Yayın 3 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 3
3 Yayın
0 Hakemlik
3 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Reklam Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

istanbul üniversitesi

Popüler Yayınları

Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar: Zehra Bozbay, Emine Karakuş Başlar , Gülçin Erdoğan, Vahideh Arghashi
DOI: 10.18037/ausbd.845682
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1135

0

1

1135

0

1

261

Yayınlar

1

261

Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar: Zehra Bozbay, Emine Karakuş Başlar , Gülçin Erdoğan, Vahideh Arghashi
DOI: 10.18037/ausbd.845682
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1135

1

1135

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

3

0

721

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.