avatar
Emine Karakuş Başlar Dr. Öğretim Görevlisi AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Yayın 3 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 6
3 Yayın
0 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Reklam Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Pazarlama (Diğer)

Kurum

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

4

1

824

Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar: Zehra Bozbay, Emine Karakuş Başlar , Gülçin Erdoğan, Vahideh Arghashi
DOI: 10.18037/ausbd.845682
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1248

0

1

1248

0

1

347

Yayınlar

1

347

Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar: Zehra Bozbay, Emine Karakuş Başlar , Gülçin Erdoğan, Vahideh Arghashi
DOI: 10.18037/ausbd.845682
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1248

1

1248

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

4

1

824

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.